Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@04:29:34 GMT

جدول زمان بندی خاموشی‌ های احتمالی شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۶۸۰

جدول زمان بندی خاموشی‌ های احتمالی شهر تهران

به‌گزارش اقتصادآنلاین ؛ در اطلاعیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ عنوان شده است: به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می‌رساند تمامی ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به‌منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: ضمن قدردانی از بردباری و همراهی شما خواهشمندیم با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، ما را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنید.

برای اطلاع از جدول زمانبندی خاموشی اینجا کلیک کنید.

پربیننده ترین هنوز اوج بار مصرف را پشت سر نگذاشته ایم سایه سنگین دلار بر بازار نفت مروری بر وضعیت بازار نفت جهانی در هفته اخیر / سنگینی سایه دلار بر قیمت طلای سیاه افت قیمت نفت برای دومین روز متوالی / افزایش ارزش دلار عامل سقوط بازار جدول زمان‌ بندی قطعی برق در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خاموشی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشنگاه‌های کشور، تیم استقلال خوزستان عصر پنج شنبه (۳۰ فروردین) مقابل میزبان خود تیم گل گهر سیرجان به تساوی ۲ بر ۲ دست یاف و با ۲۰ امتیاز درمکان چهاردهم جدول رده بندی باقی ماند.
دراین بازی آسو رستم و محمود مطلق زاده در دقایق ۹۰+۲ و ۹۰+۴ برای استقلال گلزنی کرد و سعید سحر خیران و قائن اسلامی در دقایق ۵۶ و ۹۰ گل‌های میزبان را به ثمر رساندند.
تیم صنعت نفت آبادان با ۳ گل مغلوب میهمان خود تیم پرسپولیس تهران شد و با ۱۶ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.
دانیال اسماعیلی فر، عیسی آل کثیر و محمد حسین کنعانی زاده گل‌های بازی را به ثمر رساندند.
تیم فولادخوزستان نیز  امروز جمعه پذیرای تیم مس رفسنجان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تساوی استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال 
  •  سیگنال بازارهای جهانی به دلار تهران
  • کمبودهای مالی، مقر سازمان ملل در ژنو را در خاموشی فرو برد
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در پی هشدار هواشناسی
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد+ جزئیات
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • جدول زمان‌بندی دور دوم انتخابات مجلس منتشر شد