Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پدیده در شرایطی مهیای حضور مقابل استقلال شده است، که بازیکن محروم و یا مصدومی در لیست آن‌ها حضور ندارد.

در دیدار معوقه هفته بیستم و یکم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال و پدیده باید پس از گذراندن ایام تعطیلات ملی، دوشنبه ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند؛ تقابل شاگردان فرهاد مجیدی و مهدی رحمتی که بدون‌شک می‌تواند مسابقه جذابی را در آغاز راه دوباره رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیده‌ای‌ها قرار است عصر فردا از مشهد عازم تهران شوند؛ آن‌ها در ایام تعطیلات لیگ برتر بازی‌های دوستانه پرشماری را انجام دادند و با انجام بیش از ۵ مسابقه تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و لیگ استان، مهدی رحمتی تلاش کرد تا بازیکنان تیمش را در شرایط مسابقه حفظ کند.

آن‌ها بدون مصدوم از بازی‌های دوستانه گذر کردند تا با آمادگی بالا و در شرایط ایده‌آل مهیای حضور مقابل تیم فوتبال استقلال شوند و حالا کادرفنی پدیده دست بازی برای انتخاب ترکیب ۱۱ نفره و هم‌چنین ذخیره‌های خود دارد، چرا که برخلاف استقلال که غایبان پرشماری دارد، پدیده‌ای‌ها نه مصدوم و نه محرومی برای جدال با استقلال دارند و با تمام قوا آماده رویارویی با شاگردان فرهاد مجیدی هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال و پدیده مهدی رحمتی استقلال استقلال و پدیده باشگاه استقلال لیگ برتر مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با قرار گرفتن دوباره مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال و البته مصدومیت دردناک مهدی مهدی‌پور، جواد نکونام ترجیح داده جلال‌الدین ماشاریپوف را یک خط عقب‌تر به میدان بفرستد.

هافبک ازبکستانی استقلال که از ابتدای حضور در ترکیب تیمش توانسته بود با گلزنی حضور در پیراهن آبی را جشن بگیرد، در این بازی‌ها نشان داده می تواند در پست هافبک پشت مهاجم و بازیساز تیمش هم به خوبی بازی کند.

ستاره ازبکستانی که آخرین تاثیرگذاری مستقیم او در نتایج استقلال به پاس گل برابر استقلال خوزستان برمی‌گردد، امیدوار است در این پست هم بتواند از بازی برابر شمس آذر قزوین دوباره تاثیرگذاری مستقیمش را مجسم کند.

دیگر خبرها

  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد
  • پست جدید ستاره استقلال را به پرواز درآورد (عکس)
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال مشخص شد
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال