Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@14:35:28 GMT

قهرمان جهان در مجارستان به در بسته خورد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۶۹۹

قهرمان جهان در مجارستان به در بسته خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ادامه هفته دوم رقابت های یورو 2020 و از گروه F تیم های مجارستان و فرانسه در ورزشگاه فرانس پوشکاش آرنا از ساعت 17:30 به وقت ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

گل ها: فیولا در دقیقه 45 برای مجارستان گل زد و تک گل فرانسه را آنتوان گریزمان در دقیقه 66 زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی مجارها در اواخر نیمه اول و برخلاف جریان بازی گل اول را توسط فیولا به ثمر رساندند تا قهرمان جهان باناامیدی راهی رختکن شود.

در آغاز نیمه دوم شاگردان دشان برای جبران نتیجه وارد میدان شدند و سرانجام با حرکات انفجاری کیلیان ام باپه و گلزنی آنتوان گریزمان در دقیقه 66 بازی را مساوی کردند.

در این گروه تیم های آلمان و پرتغال هم حضور دارند. ژرمن ها در دیدار اول خود مقابل فرانسه با یک گل مغلوب شدند و پرتغال هم با درخشش کریس رونالدو، مجارستان را با 3 گل شکست داده است.

شاگردان دشان با این تساوی 4 امتیازی شدند و به صدر جدول گروه F صعود کردند. مجارستان یک امتیازی شد و پس از پرتغال 3 امتیازی سوم است. آلمان هم بدون امتیاز قعرنشین است.

مجارها با این برد برای صعود به دور بعد مسابقات امیدوار ماندند.

بیشتر بخوانید: بلایی که قراردادهای سنگین برسر استقلال آورد

253 251

کد خبر 1527155

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یورو یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۶ شهرستان زاهدان، زابل، خاش، سراوان، زهک و گلشن این استان خبر داد. - اخبار استانها -

عطاءاله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان از اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده 6 شهرستان زاهدان، زابل، خاش، سراوان، زهک و گلشن استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان افزود: شرکت بازآفرینی شهری ایران با هدف تسهیل در نوسازی بسته های تشویقی 19 بندی را تدوین و پس از تصویب در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان ها ابلاغ کرد.

وی ادامه داد: این بسته های تشویقی مشوق های خوبی برای بهسازی و نوسازی مسکن در بافت فرسوده هستند که سازنده ها می توانند با استفاده از آن با کمترین هزینه نسبت به نوسازی مسکن خود اقدام کنند.

اکبری گفت: 13 شهرستان در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل مورد هدف بازآفرینی شهری هستند که در 6 شهرستان ذکر شده این طرح اجرا و در مابقی شهرها نیز این طرح تعیین تکلیف شده است.

وی با بیان اینکه این مشوق‌های کالبدی براساس گروه‌بندی‌هایی مصوب شده‌اند، گفت: بر اساس شرایط بهره‌مندی و ضوابط تشویقی، این تقسیم‌بندی در چهار گروه انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان ادامه داد: گروه اول شامل بازآفرینی یکپارچه در قالب بلوک شهری، گروه دوم نوسازی در مقیاس محورهای اصلی محله‌ای و گروه سوم شامل نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری می‌شود و گروه چهارم نیز نوسازی قطعات غیرقابل تجمیع را در بر می‌گیرد.

اکبری خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها اقدام به پیگیری بهره‌مندی از شرایط و این بسته‌های تشویقی به منظور بازسازی و نوسازی بافت فرسوده کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش ماندی نایت راو 22 آوریل؛ قهرمان جدید جهان/ اخبار WWE
  • ژاپن از جام ملت ها حذف شد
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین تولید کنندگان انرژی هسته‌ای در جهان (+ اینفوگرافی)
  • 4 سورپرایز درفت 2024؛ از بازگشت هیولا تا قهرمان المپیک/ اخبارWWE
  • سرمربی قهرمان جهان: ایران باید از عنوانش دفاع کند
  • رکورد پرش با نیزه جهان شکست
  • نقش هکرهای روسی برای خرابکاری در شرکت‌های آب آمریکا
  • برای قهرمان جهان؛ مسیر المپیک از ۸۶ کیلوگرم می‌گذرد
  • انصراف جوکوویچ از تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مادرید