Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «مسعود سلطانی‌فر»  در دویست و هشتاد سومین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران در این انتخابات با رعایت اخلاق سیاسی و انتخاباتی در راستای حمایت‌هایشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حماسه دیگری را رقم زدند.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با تبریک به آیت‌الله سید ابراهیم رییسی به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران افزود: امیدوارم با تجربه، اطلاعات، درایت و تسلطی که وی به مسائل اجرایی، قضائی‌ و سیاسی کشور دارد، بتواند در مسیر توسعه کشور و حل مشکلاتی که در اثر تحری‌های ناعادلانه و شیوع بیماری کرونا به جا مانده و در مسیر حل شدن قرار گرفته است، یک دوره بسیار موفق را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری انتخابات با کمترین مشکل امنیتی، انتظامی و اجرایی را ستایش کرد و اظهار داشت: در تعدادی از شعب اخذ رای، مردم تا ساعت ۴ بامداد حضور داشتند تا رای خود را به صندوق بیاندازند و این مشارکت واقعا افتخارآمیز است. در حالی که مردم به دلیل مشکلاتی که در اثر تحریم بوجود آمده با مسائل معیشتی‌ دست و پنجه نرم می‌کنند و از طرفی در دوران شیوع ویروس کرونا هم قرار داریم، با این حال حضور بسیار ارزشمند و افتخار آمیزی برای ملت قهرمان ایران به ارمغان آمد.

سلطانی‌فر با اشاره به حضور خانواده بزرگ ورزش و جامعه دو میلیون نفری سازمان های مردم نهاد جوانان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری این مشارکت را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: مجموعه ورزش و جوانان آمادگی دارد تا دولت جدید را برای حل هر چه بهتر مسائل ورزش و جوانان و تسریع حرکت توسعه ورزش کشور و مسائل مرتبط با جوانان یاری رساند.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش به پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در منامه اشاره کرد و توضیح داد: با وجود کارشکنی ها و تصمیمات غلط و جانب‌دارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تدارکات و پشتوانه قوی و تیم و کادر فنی خوب، بحرین و عراق را شکست دادیم و توانستیم مقتدرانه هر چهار بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: صعود موفقیت آمیز تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم پیش از انتخابات سرنوشت ساز ٢٨ خردادماه بسیار مهم و مثمر ثمر بود.

وی در ادامه ضمن تبریک به جامعه ورزش، مسوولان فدراسیون فوتبال، کارشناسان وزارت ورزش و جوانان بازیکنان و کادر فنی به خاطر چهار پیروزی پیاپی ملی پوشان فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله بعدی بازی های مقدماتی که از شهریورماه آغاز می شود نیز با همین اقتدار موفق باشد.

سلطانی فر با مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی فوتبال توضیحاتی را در خصوص مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ارائه و بیان کرد: برای صعود به مرحله بعد باید از سد دو تیم بزرگ آسیا بگذریم.

وی با تاکید بر اینکه برای رویارویایی با تیم های قدرتمند مرحله بعد تیم ملی فوتبال باید از آمادگی کامل برخوردار باشد، گفت: در مرحله قبلی فوتبالیست‌های کشورمان با شکست تیم عراق پس از ۱۱سال و شکست بحرین در خاک خودش برای اولین بار یک رکورد تاریخی بر جای گذاشتند که امیدواریم این تیم با کسب موفقیت در مراحل مختلف بتواند به نتایج خوبی دست پیدا کند.

وی به اهمیت بازی‌های المپیک و پارالمپیک و حضور موفق ورزشکاران کشورمان در این رویداد اشاره کرد و افزود: تا بازی‌های المپیک توکیو ۳۳ روز باقی مانده است و ما تا جایی که امکان پذیر بوده برای حمایت از ملی پوشان‌مان در این رویداد اعتبارات را زودتر پرداخت کردیم و تا چند روز آینده تخصیص‌های دیگر را نیز اخذ خواهیم کرد تا تدارکات لازم برای تیم های مختلف ورزشی و فدراسیون‌ها را فراهم آوریم.

سلطانی فر خطاب به معاونان حاضر در جلسه تاکید کرد: اگرچه آغاز بازی های المپیک و پارالمپیک با جابه‌جایی دولت مصادف است اما وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش و پشتیبانی خود را از کاروان اعزامی خواهد داشت تا ملی‌پوشان کشورمان که در این رقابت‌ها حضور دارند، بتواند بهترین نتیجه را کسب کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تیم ملی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مسعود سلطانی فر تیم ملی فوتبال ورزش و جوانان سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد