Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ با گذشت نزدیک به یک روز از برگزاری انتخابات شوراها هنوز آماری از نتایج کلانشهر شیراز مطرح نشده است که نشان از عملکرد ضعیف ستاد انتخابات این شهرستان دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شیراز ، مردم ایران باز هم حماسه آفریدند، بار دیگر ثابت کردند که این ملت قهرمان و پیروز است که برای کشورش تصمیم می‌گیرد و هیچ خدعه و نیرنگی چه داخلی و چه خارجی نمی‌تواند حریف دوراندیشی و دلسوزی این ملت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم استان فارس نیز همزمان با سراسر کشور 28 خردادماه از ساعت 7 صبح در پای صندوق‌های رای حاضر شدند و حضور پرشور و شعور خود را به رخ جهانیان کشیدند، موضوعی که از همان ساعات اول رسانه‌ها را غافل‌گیر کرد.

با وجود اینکه طبق اطلاعیه وزارت کشور انتخابات ابتدا تا ساعت 19 تمدید شد اما وجود صف‌های رای و حضور پرشور مردم ساعت رای‌گیری را تا ساعت 24 ادامه‌دار کرد و اکنون نیز براساس آخرین اطلاعیه وزارت کشور ساعت رای‌گیری تا 2 بامداد تمدید شد.

تا اینجای کار بر عهده مردم بود که به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را به سرانجام رساندند و نشان دادند که مثل همیشه پای نظام و انقلاب هستند و از این به بعد به عهده مسئولان و منتخبان است که تعهد خود را به مردم نشان دهند.

مشارکت 53 درصدی مردم کاشان در انتخابات 1400 ثبت شدمشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات 62 درصد اعلام شدامام جمعه بوشهر: مردم در انتخابات 28 خرداد با مجاهدت، دشمنان را ناامید کردند

نتایج انتخابات ریاست جمهوری که دقایقی پیش از سوی وزیر کشور به صورت رسمی اعلام شد که بر این مبنا آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم در دوره سیزدهم شناخته شد.

و اما مبحث مهم دیگر انتخابات شوراها بود که به صورت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد و براساس آنچه از مدت‌ها پیش مطرح شده بود انتخابات در 8 کلانشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار شد.

شیراز نیز یکی از این 8 کلانشهر بود که این مسئله سبب شد مسئولان امر بارها ذکر کنند که تمام الکترونیک برگزار شدن انتخابات هم سرعت و هم دقت در برگزاری انتخابات را بالا می‌برد. یکی از امتیازهای این روش اعلام سریع نتایج است که مسئولان ستاد انتخابات شیراز و استان فارس نیز بارها در نشست‌های خبری بر آن تاکید کردند.

اما با گذشت نزدیک به یک روز از برگزاری انتخابات شوراها هنوز آماری از نتایج کلانشهر شیراز مطرح نشده و مبادی رسمی از جمله ستاد انتخابات استان فارس چنین اطلاع‌رسانی کرده که برای اعلام دقیق نتایج باید آمار شیراز نیز لحاظ گردد.

خبرنگاران استان فارس از شب گذشته تا عصر امروز در 3-4 نوبت در ساعات مختلف اعلام شده به ستاد انتخابات استان و شیراز مراجعه کرده اما باز هم خبری از اعلام رسمی نتایج شوراها در شیراز نیست هر چند گمانه‌زنی‌هایی غیررسمی از نتایج مطرح شده است.

این عدم هماهنگی و تعلل در اعلام نتایج در حالی است که روز گذشته نیز همزمان با آغاز انتخابات اختلالی در برگزاری الکترونیک انتخابات شوراها به وجود آمد که سبب تاخیر در شروع انتخابات و معطلی چند ساعته مردم شد.

و همه اینها در حالی است که محمدرضا امیری، رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز روز گذشته اعلام کرد هیچ مشکلی در روند برگزاری الکترونیکی انتخابات وجود ندارد و 95 درصد شعب به صورت الکترونیکی کار انجام شده است.

در حالی آمار همه استان‌ها تکمیل و به صورت رسمی اطلاع‌رسانی می‌شود که خبرنگاران، اصحاب رسانه، فعالان اجتماعی، نامزدهای انتخابات و از همه مهم‌تر مردم شیراز منتظر یک خبر رسمی از سوی ستاد انتخابات شیراز و استان هستند.

انتهای پیام/424/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس انتخابات شوراها ستاد انتخابات استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی این استان برای خدمات‌رسانی به مردم در مناطق آسیب‌دیده از سیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان، امروز_پنجشنبه ششم اردیبهشت_ به ریاست علیرضا عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در مرکز استان برگزار شد و در این جلسه با بررسی آخرین وضعیت بارندگی در شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه، در خصوص مدیریت شرایط تصمیماتی اتخاذ شد.

محمودرضا تیمورپور معاون مدیریت بحران استانداری در خصوص مصوبات این جلسه اظهار کرد: بر اثر سیلاب روز گذشته تا امروز ۶۰ خانوار از اهالی روستای نوده و ۲۵۰ خانوار روستای بمرود زیرکوه، هفت نفر در بشرویه و چهار نفر در سرایان به مکان امن منتقل و اسکان اضطراری داده شدند.

وی افزود: بسته غذایی ۷۲ ساعته از طریق جمعیت هلال‌احمر بین مردم آسیب‌دیده که در مناطق امن اسکان داده شده‌اند، توزیع می‌شود و ارتش هم برای اعزام ماشین‌آلات سنگین در آماده‌باش است.

تیمورپور گفت: بارش‌های شدید روز گذشته تاکنون در شهرستان زیرکوه به ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستاهای نوده، بمرود و شاهرخت خسارت وارد کرده، شش رشته قنات تخریب و ۳۰۰ رأس دأم نیز تلف شده‌اند.

معاون مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای خسارت جدی دیده است، اظهار کرد: در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، نیازمندی‌های شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه اعلام و مقرر شد ماشین‌آلات سنگین از طریق راهداری و برخی شرکت‌های خصوصی به منطقه اعزام شوند، از این رو بیشترین مشکل در حال حاضر مربوط به شهرستان زیرکوه است که برخی آب‌نماها تخریب شده و راه‌های روستایی مسدود است.

به گفته وی، مسیرهای اصلی و روستایی توسط نیروهای راهداری در حال بازگشایی است.

تیمورپور با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته برای آب‌رسانی سیار از سوی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: از طریق بنیاد مسکن هم ماشین‌آلات کمرشکن برای حمل خودروهای سنگین هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها بارندگی بوده اما خسارتی گزارش نشده است، افزود: بیشترین بارندگی را برای عصر امروز شاهد خواهیم بود که هسته اصلی آن در بیرجند است.

به گفته وی، باوجود سیلاب شدید در زیرکوه و نبود دسترسی روستاها به مرکز شهرستان، طبق گفته فرماندار، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و اعضای ستاد بحران استان بعد از این جلسه راهی شهرستان زیرکوه شدند.

کد خبر 747813

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود