Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، مهدی نصر، معاون گردشگری قم اظهار کرد: با گذشت ۱۶ ماه از ورود ویروس کرونا به ایران، تمامی تأسیسات گردشگری و مراکز اقامتی قم مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیر‌ها و خانه مسافر‌ها تعطیل شدند.

معاون گردشگری قم تصریح کرد: در فواصل بین موج سوم و چهارم کرونا، تأسیسات گردشگری قم با رعایت کامل شیوه نامه‌های ستاد ملی کرونا، تنها ۵ درصد فعال بودند، اما گردشگری قم برای قطع زنجیره کرونا تعامل خوبی را با مدیریت بحران در سطح استان و ملی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با مصوبه ۱۰ ماده‌ای که طی جلسه مشترک بین مرکز بهداشت استان و مدیریت بحران و این اداره‌کل برگزار شد، بازگشایی تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از تاریخ ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ امکان‌پذیر است.

نصر ادامه داد:تمامی مراکز اقامتی قم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، آماده پذیرایی از مسافران و زائران هستند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گردشگری قم مراکز اقامتی قم گردشگری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان

سیستان و بلوچستان-  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.
خسروی بنجار افزود: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.
وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است. مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات عمره مفرده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ به منظور کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوط در دستور کار قرار گرفته است. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
  • شیوه‌نامه کنگره «شهدای غریب در اسارت» تدوین شد
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان