Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در وزن ۵۵ کیلوگرم، رقابت ها به صورت دوره ای و در دو گروه سه نفره برگزار شد که سجاد عباس پور در دور اول ودرینکوف از روسیه را مغلوب کرد و با توجه به حاضر نشدن رجب از ترکیه، در دیدار دوم نیز پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پویا دادمرز نیز مقابل  گریگوروف از بلغارستان و کلیچ از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند. عباس پور در دیدار فینال به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. دادمرز نیز صاحب مدال نقره شد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سلیمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل مهمت جکر از ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. دلخانی در دیدار رده بندی مقابل دیگر حریف ترک به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد. محمد نوربخش دیگر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف آسخات محمدعلی اف از قزاقستان به پیروزی رسید اما در کشتی دوم با نتیجه ۱۰ بر ۹ مغلوب حریف ترک خود شد و با توجه به شکست این حریف، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست اوزیل از کشور ترکیه را مغلوب کرد. در همین وزن امین کاویانی نژاد مقابل دیمیتروف از بلغارستان به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دور بعد به مصاف هم رفتند که مختاری با نتیجه ۲ بر یک مقابل کاویانی نژاد به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۸ بر صفر حریفی از کشور روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مختاری در دیدار پایانی با نتیجه ۸ بر صفر مورات داق از کشور ترکیه  را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت. کاویانی نژاد نیز با توجه به حاضر نشدن حریفش در گروه شانس مجدد به دیدار رده بندی رفت و در این دیدار نیز با نتیجه ۵ بر ۳ از سد حریف روس خود گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول مقابل یونس اف از روسیه شکست خورد و با توجه به  حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت اما در این دیدار نیز با نتیجه ۳ بر یک به حریف ترکیه ای باخت و پنجم شد. رسول گرمسیری نیز در دور نخست کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم مغلوب امره کوش از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، گرمسیری از دور رقابت ها کنار رفت.

در مسابقات پنج وزن دوم نیز حسین اسدی در وزن ۶۷ کیلوگرم و رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن دوم فردا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها روسیه کشتی فرنگی قزاقستان رامین طاهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه کشتی فرنگی قزاقستان روسیه کشتی فرنگی قزاقستان رامین طاهری مرحله نیمه نهایی دیدار رده بندی دیدار فینال راه یافت دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان (دومین مرحله در سال ۱۴۰۳) از ۲۷ فروردین در شهرستان ساری آغاز شد.


این اردو که تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد در هتل سالاردره ساری برپا شده است.

دلیری رییس اداره ورزش و جوانان ساری با همراهی خدایی مربی سازنده کشتی ساری و وفایی نژاد پیشکسوت حوزه رسانه و ورزش شهرستان ساری از روند برگزاری ششمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان بازدید کرد.

آزادکاران جوان کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آماده می‌کنند، در شرایط مناسب و مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

در این مرحله تمرینات متنوعی از جمله تمرینات هوازی و نیمه هوازی، آمادگی جسمانی، بدنسازی و کشتی زیر نظر غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی و همکارانش برگزار می‌شود و این مرحله از اردو تا روز ۶ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

نفرات حاضر در این اردو به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: علی مومنی و علی یحیی پور (مازندران) مهدی رحیمی (البرز)
۶۱ کیلوگرم: شهداد خسروی (البرز) امیررضا تیموری زاد (تهران) محمدرضا حسینی (کرمانشاه)
۶۵ کیلوگرم: علی خرمدل (تهران) محمدمهدی پلنگ وار (مازندران) سجاد پیردایه (لرستان)
۷۰ کیلوگرم: علی کرم پور (تهران) سینا خلیلی و محمدماهان خرمکاه (مازندران)
۷۴ کیلوگرم: علی رضایی و ابوالفضل حسینی (مازندران) آریا مقدسی (لرستان) مهدی یوسفی (تهران)
۷۹ کیلوگرم: مجید باقری (خراسان رضوی) مسعود آسترکی (لرستان)
۸۶ کیلوگرم: ابوالفضل رحمانی (مازندران) ایمان بابایی (کرمانشاه)
۹۲ کیلوگرم: امیررضا دلیری (کرمانشاه) امیر عزیزپور (لرستان) عرفان عباسی (آذربایجان شرقی)
۹۷ کیلوگرم: ابوالفضل بابالو (تهران) سید آرین سجادی و عرفان علیزاده (مازندران)
۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی (گیلان) محمدرضا لطفی و مهدی بزرگ پور (مازندران) مرصاد شاکری (خراسان رضوی)

رقابت‌های قهرمانی آسیا اواخر تیرماه سال ۱۴۰۳ در عربستان و مسابقات قهرمانی جهان که ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز