Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد که انشاءالله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می‌دهم، و به سوی بسط عدالت، حرکت خواهیم کرد.



به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی منتخب مردم ایران در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در بیانیه‌ای ضمن تشکر از مردم ایران برای حضور پرشور در این دوره از انتخابات، اعلام کرد که دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن کامل بیانیه حجت‌الاسلام رئیسی به شرح زیر است:

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا بعدد ما احاط به علمک. حمد وثنای الهی که قلوب ملت را برای مشارکتی پرشور و تاریخی هدایت کرد و رضایت امام، شهیدان و همه عاشقان و دلباختگان انقلاب اسلامی را پدید آورد. دیروز بار دیگر، دنیا شاهد حماسه‌ای عظیم از ملت به پا خاسته‌ای بود که با ایمان و معرفت و همدلی، صفحه‌ای نو از تاریخ معاصر را به روی خود گشود. اینجانب مراتب شکر و خاکساری خود را به درگاه با عظمت الهی ابراز می‌دارم و به ارواح پاک و مطهر شهدای پر فضیلت انقلاب اسلامی، خصوصا حاج قاسم عزیز که یاد و نامش در این روزها، فضای کشور عزیزمان را عطرافشان کرده بود، درود و سلام می‌فرستم.

مردم عزیز ایران، انتخابات دیروز مظهر خداباوری، مردم باوری و خودباوری ملی و جشن بزرگ سیاسی شما در گام دوم و آغاز قرن نو بود که در ایام میلاد امام رئوف علیه السلام متجلی شد. امروز روز مهربانی و بردباری و روز اتحاد، رفاقت و همدلی است. منتخب این انتخابات بر اساس قاعده مردم سالاری دینی، منتخب همه ملت و خادم همه جمهور است. چه آنانی که بنده را برگزیدند و چه عزیزانی که به نامزد‌های محترم دیگر رای دادند و چه آنانی که به هردلیلی در پای صندوق‌های رای حاضرنشدند.

اینجانب؛ خلق این رویداد مبارک را به محضر امام عصر «عج»، رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی که با تدابیر داهیانه خود، دل‌های مردم را برای حضور در این صحنه هدایت کردند، تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و دست یکایک مردم را به خاطر خلق این حماسه بزرگ به گرمی می‌فشارم و پیروز این جلوه گری و درخشش جهانی را ملت بزرگ ایران میدانم که همچنان آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی، از عدالت طلبی و استقلال خواهی تا آزادی جویی و عزت مندی را در تارک خواسته‌های به حق خود با رای شان فریاد می‌زنند.

از مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه، جامعه روحانیت، علمای شیعه و سنی، اساتید دانشگاه، نخبگان علمی، فرهنگی و سیاسی، رئیس و نمایندگان پر تلاش مردم در مجلس، تشکل‌های مردمی و جهادی، شخصیت ها، احزاب و گروه‌های سیاسی، جوانان غیور و دانشجویان و طلاب، کارگران و کشاورزان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان و هنرمندان، ورزشکاران، زنان و دختران، اقوام و قومیت‌های مختلف ایرانی، برادران اهل سنت، اقلیت‌های دینی، هموطنان خارج از کشور، رای اولی‌های عزیز و همه ایرانیان غیور در شهر‌ها و روستاها، صمیمانه تشکرمی کنم.

ملت ایران؛ دیروز شما به عهد خود با صداقت وفا کردید و امروز نوبت این بنده خدا و خادم شماست که به عهدی که با شما بسته ام وفادار بمانم و لحظه‌ای در خدمت به شما، کوتاهی نکنم. بدون تردید در این مسیر نیازمند همراهی، دلسوزی و دعای خیر همیشگی شما هستم.

مردم عزیز ایران

آنچنان که در این انتخابات مستقل وارد شدم، به پشتوانه آراء بالا و اعتماد کم‌نظیر شما، انشاءالله دولتی پرکار، انقلابی و ضدفساد را تشکیل می‌دهم، و به سوی بسط عدالت، به‌عنوان مأموریت محوری انقلاب اسلامی حرکت خواهیم کرد و تمام ظرفیت‌های دولت را برای ایجاد نهضت بزرگ خدمت به ایرانیان عزیز به کار خواهیم بست.

لازم می‌دانم از همه نامزد‌های محترم، چه آنانی که به هر دلیلی تا انتهای رقابت باقی نماندند و چه کاندیدا‌هایی که تا روز آخر با حضورشان گرمی بخش انتخابات بودند قدردانی نمایم و ان شاء الله از دیدگاه‌های ارزشمندشان برای تدبیر امور استفاده خواهم کرد.

در پایان از زحمات ارزشمند همه دست‌اندرکاران نظارتی، اجرایی، نیرو‌های انتظامی، رسانه ملی و فعالان شبکه‌های اجتماعی و اصحاب رسانه و خبرنگاران، که علیرغم شیطنت‌های دشمنان مردم، به مشارکت پرشور در انتخابات کمک کردند تقدیر می‌نمایم و از تلاش‌های شبانه روزی ستاد‌های مردمی و حامیان عزیز که داوطلبانه وارد میدان شدند و به این خادم کوچک مردم کمک کردند تشکر می‌کنم.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

اللهم انا نرغب الیک فی دولت کریمه تعز بها الاسلام و اهله

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: منتخب مردم سید ابراهیم رئیسی ریاست جمهوری انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد

نماینده منتخب مردم قم، جناب آقای محمد منان رئیسی، به همراه برخی از اعضای شورای شهر قم، با حضور در دفتر آیت الله محسن فقیهی دامت برکاته، با ایشان دیدار و از توصیه های معظم له بهره‌مند شدند.
دکتر منان رئیسی در ابتدای این دیدار، گزارشی از برنامه‌های خود در سطح ملی و استانی در حوزه مسکن، رفع تورّم، خودرو و برخی مسائل مهم دیگر جامعه ارائه داد.
 
حضرت آیت الله محسن فقیهی، ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب ایشان به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی از طرف مردم شریف قم، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، فرمود: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، وضعیت اقتصادی در سر سفره‌های مردم خوب نیست. مردم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. ما از این مشکلات اطلاع داریم و مراجعات فراوانی به دفتر ما می‌شود و اشخاص محترمی برای مبالغ کم، جهت دارو و درمان یا اجاره مسکن مراجعه می‌نمایند که خیلی در مضیقه هستند.

معظم له در ادامه با اشاره به مسئله مسکن، افزود: از مهمترین مشکلات مردم عزیز ما، بحث مسکن و سرپناه است. بسیاری از مردم، اجاره نشین هستند و با این اجاره‌های بالا دیگر کنترل معیشت از دستشان خارج شده است. دولت و مجلس باید برای این مشکل مهم و اساسی، تدبیر فوری نمایند و نگذارند مردم بیش از این در سختی و دشواری باشند.

عضو محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در قسمت دیگری از این دیدار، مسئله خودرو در ایران را بسیار تأسف بار دانسته و فرمودند: متأسفانه در این سال‌ها، دولت و مجلس نتوانستند در مورد خودرو اقدام مناسبی انجام دهند. خودروهای ما هم از نظر تأمین امنیت جانی وضع خوبی ندارد که آمار بالای تلفات جانی سالیانه، حاکی از آن است و هم از نظر مالی برای مردم هزینه های گزافی برای این خودروهای بی کیفیت تحمیل می‌شود. واقعاً مسئله خودرو به صورت یک بحران و مسئله لا تنحلّ باقی مانده و امیدوارم مجلس جدید بتواند در این زمینه، اقدام فوری و عاجلی انجام دهد.

استاد دروس خارج حوزه علمیه قم، در ادامه توصیه‌های خود، با اشاره به حجاب و عفاف فرمود: امر به معروف و نهی از منکر در همه زمینه های اقتصادی و اجتماعی و ... لازم و ضروری و امر دین مبین اسلام است و در مسئله حجاب و عفاف هم با شرایطش لازم است اما باید تمام مسائل شرعی آن به صورت کامل رعایت شود. اینکه یک مرد، دختری را به زور گرفته و وارد خودروی ون کند، خلاف شرع و عرف و قانون است.
مبارزه با بی حجابی، باید خیلی ظریف انجام شود تا دشمنان نیز نتوانند بهانه‌ای پیدا کنند؛ باید تمام موازین شرعی رعایت شود و نباید همراه خشونت باشد. اگر کسانی هم واقعاً پس از تذکر لسانی، عامدانه اصرار بر بی حجابی داشته باشند، باید توسط محاکم قضائی، به همراه محارم خود، احضار و جریمه شوند.

حضرت آیت الله فقیهی در پایان این دیدار، ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر منان رئیسی در مجلس شورای اسلامی، از خداوند متعال، عزّت و عظمت و اعتلای روزافزون نظام مقدس اسلامی را مسئلت نمود.

دیگر خبرها

  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • رئیسی: وحدت بین ایران و پاکستان ناگسستنی است
  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد