Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا محمدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم شهرستان ساوجبلاغ از طریق ۱۴۲ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در این دوره از انتخابات شرکت کردند.

وی اظهار کرد: براساس نتایج حاصله، علی گلرخی با ۲ هزار و ۶۴۴ رأی، میلاد ارمند پور با ۲ هزار و ۲۵۶ رأی، مرتضی کیهانی راد با ۲ هزار و ۲۳۰ رأی، صادق یعقوبی پزانی با ۲ هزار و ۱۹۷ رأی، محسن آسوبار با ۲هزار و ۱۷۹ رأی به عنوان عضو اصلی، محمد کاظم موحدی پور با یک هزار و ۹۵۲رأی و بابک پورخداداد با یک هزار و ۸۷۱ رأی، حامد بختیاری با  یک هزار و ۵۹۴  رأی به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرماندار و رییس حوزه انتخابیه شهرستان ساوجبلاغ افزود: نرگس صالحی با ۲ هزار و ۷۹۵ رای ،  محمدرضا کاشف با ۲ هزار و ۴۵۰ رای، علیرضا مویدی با  ۲ هزار و ۹۷۶ رای ، رضا واحدی آغبلاغ با یک هزار و ۹۷۳ رای ، بهروز افشاری با یک هزار و ۸۵۱ رای ، محسن فیروز زارع با یک هزار و ۷۹۸ رای  و جواد فلاحتکار  با یک هزار و ۶۶۴  رأی به عنوان اعضای اصلی و لیدا جوادپور با یک هزار و ۵۲۴ رای، ایمان امین دهقان با یک هزار و ۴۴۱ رای ،  حامد صفی صمغ‌آبادی با یک هزار و ۴۲۶ رای ، سیما خامدی با  یک هزار و ۴۱۷ رای ، علیرضا تک‌زارع با یک هزارو۳۸۲ رای  به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر هشتگرد انتخاب شدند.

سیدمحمد افتخاری با یک هزارو۷۷۸ رای  ، محمد کمرروستا با  یک هزارو ۷۳۳  رأی، رضا کیا روستا با یک هزارو۶۱۲  رأی،احسان اله خرم‌جاه با  یک هزار و ۶۰۹  رأی، علی مهرانی با یک هزار و ۵۴۰  رأی به عنوان اعضای اصلی و صغری کیا روستا با یک هزار و ۴۵۸ رای  و عبداله حاج منوچهری با یک هزارو ۳۲۶ رای  به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهرگلسار انتخاب شدند.

 مهدی فلاحت پیشه با یک هزارو ۶۴۷ رای ، روح الله گلباز با  یک هزارو ۴۴۰ رای ،حمید خرمن دار با  یک هزار و ۴۳۰ رای ، ،سعید فلاح پور با یک هزارو ۴۲۶  رای ،جلال فلاح پور با یک هزارو۲۵۹ رای  به عنوان اعضای اصلی و عباس گلدار با  یک هزارو ۱۵۷ رای ، محسن فلاحت پیشه با یک هزارو ۴۱ رای  و محمدرضا فلاح زاده با یک هزارو۹۵۴ رای  به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر کوهسار برگزیده شدند.

محمدی در پایان از حضور حداکثری مردم شهرستان ساوجبلاغ در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اثبات کرد که ملت عزیز ایران در پیروی از فرامین رهبر فقید انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده و بی تردید با خلق حماسه سیاسی، چهره مصمم و پر امید مردم ولایتمدار و انقلابی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق زدند و البته با این حضور حداکثری در انتخابات سبب قدرتمندی دولت آینده شدند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ساوجبلاغ شورای شهر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ساوجبلاغ شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ ساوجبلاغ شورای شهر علی البدل شورای اسلامی شهر شهرستان ساوجبلاغ پور با یک هزار رأی به عنوان عنوان عضو یک هزار یک هزارو ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود