Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@09:55:33 GMT

آقایی: تمریناتمان در حد تیمهای اروپایی است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۸۶۲

آقایی: تمریناتمان در حد تیمهای اروپایی است

میثم آقایی می‌گوید که تیم آلومینیوم بیشترین میزان تلاش برای موفقیت در جام حذفی را انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی کاپیتان تیم آلومینیوم اراک در خصوص شرایط تیمش بعد از برگزاری سه اردو در تعطیلات لیگ برتر گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را پشت سر می‌گذاریم. با نظر آقای منصوریان سه اردوی خوب در اراک، تهران و اصفهان پشت سر گذاشتیم و بازیهای تدارکاتی خوب با مس رفسنجان، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هم با تدابیر کادرفنی در شرایط بازی قرار داریم و آماده بازی با ذوب آهن هستیم. در ماه تیر برنامه بسیار فشرده ای خواهیم داشت و با تیمهای مدعی بازی خواهیم کرد. حالا با این برنامه ریزی به دنبال چیزی جز موفقیت و کسب امتیاز از مسابقات سختمان نخواهیم بود.

 

وی در ادامه گفت: آخرین بازی تدارکاتی ما مقابل سپاهان اصفهان بود، تیمی که صدرنشین لیگ برتر است و همراه با پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد. ما 2-0 از حریف عقب افتادیم اما با یک بازی خوب و نکاتی که آقای منصوریان گفتند، بازی را برگردانیم و 2-2 کنیم. شخصیت تیمی ما در حال شکل گرفتن است و با تیم خوبمان میتوانیم بازی را جلوی سپاهان برگردانیم و بازنده نباشیم.

 

آقایی درباره کار با علیرضا منصوریان گفت: ما با او 8 بازی بدون شکست پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی در لیگ و جام حذفی داشتیم. الحق و الانصاف باید گفت که ما در تمریناتمان متد روز دنیا را اجرا می‌کنیم و تمرینات پرفشاری که تیمهای اروپایی دارند را با همین شکل و فشار در تمریناتمان اجرا می‌کنیم. آقای منصوریان وقت بسیار زیادی برایمان می‌گذارد و دانش بالایی دارد که به ما انتقال می‌دهد و باعث می‌شود شرایط فنی خوبی داشته باشیم و بازیکنان در کنار هم بهترین درک تاکتیکی را از هم داشته باشند.

 

او در مورد قرعه سخت جام حذفی توضیح داد: همانطور که گفتم ما شرایط فنی خوبی داریم و تیمی که از این لحاظ شرایط فنی خوبی داشته باشد، فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کند. بازی با گل گهر سخت و دشوار است اما ما به دنبال موفقیت در سیرجان هستیم و با تدابیر کادرفنی مطمئن باشید به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم و برای کسب عنوان در جام حذفی برنامه بسیار خوب و جامعی داریم.

 

کاپیتان آلومینیوم درخصوص وضعیت میثم مجیدی گفت: میثم که مصدوم شده کاپیتان تیم ماست و در این هفته ها شرایط خوبی داشته و مثمرثمر ظاهر شد. او با یک بدشانسی اسیر یک مصدومیت شدیدی شد اما بعد از عمل موفقیت آمیزی که داشت، شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم از چند هفته دیگر می‌تواند روی پای خود راه برود و از یک ماه بعد شرایط تمرینات سبک خود را به دست می‌آورد.

 

آقایی در پایان گفت: از زحمات کادرفنی تشکر می‌کنم که شرایط فنی خوبی به وجود آوردند. همچنین از مدیرعامل و هیئت مدیره بابت امکانات خوبی که در اختیار ما گذاشتند، بسیار متشکرم. مطمئن باشند که ما بیشترین تلاش خود برای موفقیت را انجام خواهیم داد.

آلومینیوم اراک میثم آقایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک میثم آقایی شرایط خوبی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس

زی‌سان: برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اعلام شد. 

پنجشنبه ۶ اردیبهشت

مس رفسنجان- پیکان تهران - ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

جمعه ۷ اردیبهشت

مس کرمان- چادرملو اردکان- ساعت ۱۷:۴۵- ورزشگاهامام علی (ع) کرمان

 فجر شهید سپاسی شیراز- گل گهر سیرجان - ساعت ۱۸- ورزشگاه حافظیه شیراز

هوادار تهران- مس سونگون ورزقان- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک- پرسپولیس- ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

 تراکتور تبریز- ذوب آهن اصفهان- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه یادگار امام

ملوان بندر انزلی- سایپا تهران- ساعت ۱۸:۳۰- ورزشگاه تختی بندر انزلی

 آبی پوشان جنوب- فولاد مبارکه سپاهان- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه غدیر

tags # پرسپولیس ، فوتبال سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • ستاره والیبال ایران بلیت لیگ ملت‌ها را رزرو کرد!
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • بازگشت رویایی: ارومیه هنوز زنده است
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • سال اولین ها
  • استقلال خوزستان در انتظار اتفاق تاریخی
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!
  • برنامه جام حذفی اعلام شد | زمان بازی حساس پرسپولیس برابر گربه سیاه
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس