Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد جانبداری از رژیم اشغالگر با درج نکردن نام آن در لیست ننگ ناقضان حقوق کودکان نه تنها این رژیم را از مجازات جنایاتش معاف می‌کند، بلکه به آن برای ادامه جرایم چراغ سبز می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) درج نشدن نام رژیم اشغالگر صهیونیستی در فهرست ننگ سازمان ملل در خصوص کشورها و گروه‌های ناقض حقوق کودکان در مناطق درگیری را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بیانیه حماس آمده است: ما اصرار آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل در درج نکردن نام رژیم صهیونیستی در فهرست سالیانه سازمان ملل درباره ناقضان حقوق کودکان را محکوم می‌کنیم، با وجود اینکه همین دبیر کل سازمان ملل، رژیم صهیونیستی را مسئول جرایم بسیاری علیه کودکان فلسطینی خواند.   جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: جرایم رژیم اشغالگر در قتل، حبس، آدم ربایی و محرومیت از بسیاری از حقوق اساسی و نبود تحقیقات شفاف در خصوص این جرایم و تازه‌ترین آن کشتار 66 کودک بی گناه در تجاوز نظامی اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه و همچنین صحنه روزمره کشتار کودکان و زیرگرفتن آنها در پیاده روهای خیابان های کرانه باختری برای الحاق رژیم صهیونیستی به فهرست سیاه کافی بود.   حماس گفت: جانبداری از رژیم اشغالگر علیه عدالت و حقوق قربانیان نه تنها این رژیم را از مجازات جنایاتی که مرتکب شده است معاف می‌کند، بلکه به آن برای ادامه جرایم و نقض همه قوانین بین المللی چراغ سبز می‌دهد.   در پایان این بیانیه آمده است: ما از دبیر کل سازمان ملل می‌خواهیم این اشتباه فاحش را اصلاح کند و نام رژیم اشغالگر صهیونیستی را به فهرست ننگ بیفزاید و همه ابزارهای بین المللی را برای مجازات این رژیم و حمایت از کودکان فلسطینی به کار گیرد.   انتهای پیام/.

منبع: دانا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم اشغالگر سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معادله جدید ایران و رژیم صهیونیستی چه خواهد بود؟ ️

عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی واکنش و اظهارنظر برخی چهره‌ها و فعالان عرصه مطبوعات و سیاست را به همراه داشته که در قالب یادداشت در روزنامه‌های امروز منتشر شده‌است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عملیات گسترده پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی واکنش و اظهارنظر برخی چهره‌ها و فعالان عرصه مطبوعات و سیاست را به همراه داشته که در قالب یادداشت در روزنامه‌های امروز منتشر شده‌است.

وکیلی سردبیر روزنامه ابتکار با تیتر «چی شد وچه خواهدشد؟» به این موضوع پرداخت و معتقد است «پس از ناکامی رژیم اسرائیل در غزه، راهبرد این رژیم درخصوص ایران تغییر کرد. از [طرفی]توان دفاعی و بازدارندگی ایران در پس این تغییر راهبرد مورد تردید بود. [اما با مشخص شدن] توان آفندی و دفاعی ایران، آمریکا تلاش خواهد کرد ابزارهای امنیتی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و داخلی را علیه ایران فعال کند. ️

جهرمی سخنگوی دولت در یادداشتی با عنوان حقوق بین­‌الملل، پشتوانه «وعده صادق» در روزنامه ایران به ماده 51 منشور ملل متحد اشاره کرد و نوشت: عملیات ایران در چهارچوب حقوق بین­‌الملل صورت پذیرفت. اکنون دیگر بر همه ثابت شده است که رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین پایبندی به بدیهیات حقوقی، حقوق بین­‌المللی و حقوق بشری ندارد. ️

تقی دژاکام روزنامه نگار باسابقه، در مطلبی با عنوان «بن‌گوریون راست گفته بود!» که در روزنامه جوان منتشر شد، با تاکید بر جمله معروف نخست وزیر اسبق رژیم اسرائیل که می گوید «اسرائیل می‌تواند 100 نبرد را ببرد اما اگر یک نبرد را ببازد، به معنی مرگ آن است.» نوشت:« بن‌گوریون راست گفته بود؛ مرگ اسرائیل حالا فرا رسیده است» این روزنامه نگار معتقد است شکست اسرائیل در شرایطی است که همه قدرت‌ها از رژیم اسرائیل، هم آشکارا و هم متحد، حمایت سیاسی، نظامی و حقوقی! دارند و اجازه صدور قطعنامه در مقابل جنایات او را نمی‌دهند.

️الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «سپاس از برادران سپاهی‌ام به خاطر افتخاری که آفریدند» علاوه بر تشکر و استقبال از نیروهای سپاه بابت عملیات بامداد یکشنبه تاکید کرد« نباید فراموش کرد که مواجهه ایران نه با رژیم بلکه با امریکا و 9 کشور دیگر شامل ناتو و برخی کشورهای منطقه‌ای از جمله اردن بود.» همچنین وی معتقد است ایران به رغم همه مشکلات، سوءمدیریت‌ها و نقص‌ها از از استقلال کامل در حوزه‌ امنیتی و سیاسی برخوردار است.

بهشتی پور تحلیل گر روابط بین الملل در مطلبی با عنوان «مسیرهای پیش روی نتانیاهو» در آرمان امروز نوشت:«با حملات نیمه‌شب 26فروردین ایران اکنون مفهوم «صبر استراتژیک» بیش از گذشته روشن شده است.» وی معتقد است جلوگیری از گسترش بحران و در همان حال، وارد کردن ضربه موثر و متقابل به متجاوزان از مشخصات بارز این استراتژی دفاعی محسوب می‌شود.

️احمد زید آبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در ستون سرمقاله روزنامه هم میهن یادداشتی با عنوان« بایدن و نتانیاهو بازگشت به پلۀ اول» بر بازگشت شکاف و اختلاف درباره چگونگی ادامه و مدیریت جنگ غزه بین گروه های اسرائیلی به نخست خود تاکید داشت. همچنین معتقد است از نگاه دولت بایدن و متحدان اروپایی و عرب آن و جناح «کبوترها» در اسرائیل، پاسخ ایران به اسرائیل زمینه را برای ابتکار دیپلماتیک، بیش از پیش فراهم کرده است و واکنش نظامی متقابل را مایه از دست رفتن این فرصت می‌دانند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روسیه خواستار بررسی تحریم اسرائیل در شورای امنیت شد
  • برای ارسال کمک‌ها به غزه به آتش‌بس فوری نیاز داریم
  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • گفتگوی امیرعبداللهیان و گوترش درباره حمله ایران
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • وزیر خارجه ایران به دبیرکل سازمان ملل: به دلیل ناکارآمدی شورای امنیت تنها گزینه‌ای که باقی ماند دفاع مشروع از خود بود/ گوترش: ما به اسراییل تاکید می‌کنیم اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد
  • گوترش خواستار راه حل مسالمت آمیز برای سودان شد
  • معادله جدید ایران و رژیم صهیونیستی چه خواهد بود؟ ️
  • رژیم صهیونیستی ۱۵۰ اسیر فلسطینی را آزاد کرد+ تصاویر