Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای دنبال کردن اخبار «پالایشی‌ها» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، پرچمداران پالایشی یعنی «شتران»، «شبریز» و «شپنا» با ثبت رشد پنج درصدی در سیر صعودی باقی ماندند.

شتران

شرکت پالایش نفت تهران، در معاملات امروز با ثبت رشد پنج درصدی در روند صعودی باقی ماند و در نهایت با ثبت قیمت ۸,۷۸۰ریال به معاملاتش پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شتران در آخرین معاملات خود با رشد چهار درصدی قیمت ۸,۶۸۰ریال را ثبت کرد. همچنین این سهم ارزش معاملات حدود ۸۸میلیارد تومانی برای خود رقم زد و با ثبت قیمت ۸,۷۸۰ریال به اسقبال روز آینده رفت.

شرکت پالایش نفت تهران با جا به جایی بیش از ۱۰۰میلیون برگه سهم، میان حقوقی‌ها دست به دست شد.

شبریز

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت تبریز با رشد پنج درصدی مواجه شد. این نماد بورسی در آخرین معامله خود با رشد پنج درصدی قیمت ۲۸۲۵۰ریال را ثبت کرد و به استقبال روز آینده رفت.

شپنا

در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲۶۵۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از سه درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۲۰۲میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲۸۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم ۲۵۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۳درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۷درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۴۹میلیون برگه سهم (۷۴درصد) را اشخاص حقیقی و ۵۳میلیون برگه سهم (۲۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

گفتنی است شپنا نیز مانند سایر نمادهای پالایشی با پایداری در مدار صعودی کام سهامداران خود را شیرین کرد.

پربیننده ترین نقشه بورس (۲۹خرداد) / آغاز کار بازار با رشد هفت هزار واحدی ارزش سهام عدالت من (۲۹خردادماه) راه‌اندازی پرتال سهامداران مس / دسترسی سریع به اطلاعات سهامداری نمای پایانی بورس ( ۲۹خرداد۱۴۰۰) / شاخص کل با رشد ۱۴هزار واحدی همراه شد اگر سهام ایران خودرو دارید، بخوانید(۲۹خرداد) / بی اعتنایی خودرو به سبزپوشی بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت پالایش نفت تهران شرکت پالایش نفت تبریز شتران شپنا شبریز بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت رشد پنج درصدی برگه سهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • گلایه رئیس سازمان بورس از سود بانکی ۳۰ درصدی؛ مردم به سمت سهام نمی‌آیند!
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • روزی برای تورم ۳۰ درصدی فریاد «وااسلاما» سر می‌دادند