Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» ابراهیم عزیزی با اشاره به بیانیه نشست ریاض شورای همکاری خلیج فارس اظهار داشت:وزارت خارجه باید قاطعانه و سریع در مقابل این دخالت آشکار در امور داخلی واکنش نشان دهد چراکه موضع کشورمان در مورد موضوعات موشکی روشن است.

وی افزود:بحث موشکی و مواضع منطقه ای جمهوری اسلامی ایران پیرو راهبرد بازدارندگی است و هرگز قابل مذاکره نبوده و نیست و توصیه می کنم کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس اگر به راستی نگران صلح و امنیت هستند مشکلات داخلی خود و وضع حقوق بشر و زنان را در کشور های خود سامان دهند و برای مردم بی دفاع و رنج دیده یمن تدبیری اتخاذ کنند که سالهاست که  با حمایت ائتلاف سعودی مورد سخت ترین حملات موشکی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از همکاری با دشمنان اسلام و تریبون سازی برای صهیونیست ها که خود پیش تاز این گونه صحبت ها بودند دست بردارند و تجربه شکست خورده همکاری با رژیم اسرائیل را در دروان نتانیاهو را در دوران دولت جدید این رژیم تکرار نکنند و مسیر صلح و تعامل با کشورهای منطقه را پیش بگیرند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی برجام شورای همکاری خلیج فارس مذاکرات وین خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با اصحاب رسانه، در رابطه تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار اظهارکرد: خوشبختانه دولت به صورت مداوم به دنبال حل کردن این موضوع است و نظر نهایی بر اساس هیئت مقررات می‌باشد و در صلاحیت دولت نیست و دولت آمادگی دارد تا هرگونه همکاری انجام دهد.

وی افزود: هر دو سفر رئیس جمهوری به پاکستان و سریلانکا توسعه روابط تجاری و اقتصادی است. اما سفر به پاکستان برای توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی دو کشور است. در حوزه پاکستان با اقداماتی که پیش از این انجام داده بود هم حجم تجارت خارجی دو کشور و هم سهم سبد خارجی دو کشور افزایش پیدا کرده است. پاکستان ششمین مقصد صادراتی کشور ما بوده که میزان صادرات ما از حدود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار به بیش از ۲ میلیارد دلار در سال ۱۴۰۲ رسیده است.

در حال بروزرسانی...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تلاش عربستان و امارت در موازنه بین ایران و رژیم صهیونیستی
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • بهادری جهرمی: تعیین تکلیف صدور مجوزهای کسب و کار با هیئت مقررات می‌باشد
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • ویزای شنگن ۵ ساله برای شهروندان کشور‌های عربی