Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه در ۵ روز آینده براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است، گفت: امشب و روز یکشنبه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این مدت به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در استان های ایلام، خوزستان و بوشهر گرد و خاک و در استان های آذربایجان شرقی، زنجان، همدان، مرکزی، اصفهان، قم، یزد و جنوب سمنان افزایش سرعت وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در برخی ساعات پیش بینی می شود.

ضیائیان بیان کرد: از امشب تا روز سه شنبه در شرق کشور واقع در استان‌های خراسان جنوبی، شرق کرمان و نیمه شمالی استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی ساعات سبب خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

او بیان کرد: در دو روز آینده به سبب شکل گیری جریانات مرطوب جنوبی بر روی دریای عمان در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات کرمان و شمال هرمزگان تشکیل ابر‌های همرفتی همراه با رعد و برق موقت دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: امشب دریای خزر و در سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

او درباره آب و هوای تهران هم گفت: صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۳۶ درجه و کم‌ترین آن ۲۵ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی وزش باد وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از شرایط جوی پایدار و روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده در منطقه البرز مرکزی است.

وی بیان کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه با گذر یک موج ناپایدار ضعیف از منطقه، رگبار پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد و کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز مطرح کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و غبار محلی در بعضی ساعات و فردا شنبه نیز آسمان صاف تا قسمتی ابری است.

بهاروند احمدی عنوان کرد: برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد به نسبت شدید در بعضی ساعات، گرد و خاک و شب رشد ابر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6082405

دیگر خبرها

  • پیش بینی روند افزایش نسبی دما تا یکشنبه هفته آینده
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • پیش بینی غبار محلی و افزایش دما در البرز
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد
  • افزایش رگبار باران و وزش باد از فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا