Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، علی‌اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پیامی پیروزی ملت فهیم ایران اسلامی در انتخابات و انتخاب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک گفت.

 در پیام تبریک  علی‌اصغر مونسان آمده است:

«برادر بزرگوار جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری ایران اسلامی را تبریک و تهنیت می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملت بزرگ ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر از آزمون همدلی و همراهی سربلند بیرون آمدند و با بصیرت و اقتداری که شایسته آنان است در برابر هرگونه دستیازی بیگانگان ایستادگی کردند و اراده سیاسی و مردم سالارانه خویش را به منصه ظهور رساندند.

بی‌تردید مردم آگاه این سرزمین حماسه پرور در سایه اتحاد و همبستگی، در تمام برهه‌های حساس، بهترین رویدادها را رقم زده‌اند و با انتخابی اصلح، در ترسیم آینده خود نقش آفرینی کرده‌اند.

ضمن شادباش این پیروزی شیرین به ملت همیشه در صحنه و انقلابی ایران، برای جنابعالی که از چهره‌های خدوم و دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید در سایه عنایات پروردگار و توجهات حضرت ولیعصر(عج) استمرار توفیقات مسئلت دارم.»

پیام تبریک رئیس سازمان اوقاف به مردم و رئیس جمهور منتخب/ بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات شکست سنگینی خورد

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، نماینده، ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی با بیان اینکه باحضور پرشور آحاد مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات بزرگترین تلاش دشمنان برای تحریم انتخابات در طول تاریخ انقلاب شکست سنگینی خورد، تاکید کرد: به مردم عزیز کشورم که این حماسه را آفریدند و آیت الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور منتخب که خود از جنس مردم است تبریک می‌گویم.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

مردم عزیز ایران اسلامی

شما با حضور پرشورتان در انتخابات، بیست و هشتم خرداد سال ۱۴۰۰ را در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز تجدید بیعت با جمهوریت نظام ثبت کردید.

انقلاب اسلامی به عنوان موجودی کاملا حی و زنده امروز با به رخ کشاندن پشتوانه مردمی خود به جهانیان، بسیار استوارتر از پیش تمام قد در مقابل نظام سلطه ایستاده است و ذره‌ای سستی و انفعال در آن راه ندارد.

چه قدر با هر بضاعتی و توانی که داشتند از همه تریبون‌های خود جار زدند که نیایید و انتخابات را تحریم کنید، اما شما پایمالشان کردید و آمدید. چه قدر خواستند از این نظام با انواع سیاه‌نمایی‌ها ناامیدتان کنند، اما شما به ولایت‌فقیه و رهبری حکیم انقلاب اسلامی متمسک شدید و ناامید نشدید. با حضور پرشور شما در انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری از تاریخ انقلاب اسلامی ورق خورد.

به شما مردم عزیز کشورم که این حماسه را آفریدید و همچنین آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور منتخب به عنوان یک فرد کاملا مسئول، شایسته و مجرب که خود از جنس مردم است و مشکلاتشان را از هر کس دیگری بهتر درک می‌کند و می‌شناسد تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریاست جمهوری رئیس جمهور ابراهیم رئیسی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب انقلاب اسلامی ایران اسلامی مردم عزیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهرستان با بیان اینکه عملیات وعده صادق مردم را دلگرم کرد تاکید کرد: اقتدار ایران به رخ جهانیان کشیده شد.

وی عملیات «وعده صادق» از سوی سپاه را اقدام شجاعانه دانست و تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه ایران با قدرت موشکی خود نشان داد که در پاسخ خود مصمم است، تاکید کرد: ایران نشان داد که توان نابودی اسرائیل را دارد و این امر جهانیان را شگفت زده کرد.

مهدوی نژاد در ادامه به روز «انقلاب فرهنگی» هم اشاره کرد و گفت: باید بتوانیم برای تمام تصمیمات و اقدامات مان پیوست فرهنگی داشته باشیم تا موفق عمل کنیم.

وی به سفر رئیس جمهور ایران اسلامی به استان سمنان هم اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از رئیس جمهور پرشور بود و نشان داد که مردم سمنان مردمی ولایتمدار و قدرشناس هستند.

کد خبر 6082578

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد
  • رئیسی در اجتماع مردم شاهرود: اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • دورانی که برخی می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسید،‌ گذشت
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا