Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:26:32 GMT

منتخبین شورای اسلامی شهر قائمشهر معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۸۹۳۴

منتخبین شورای اسلامی شهر قائمشهر معرفی شدند

یحیی یوسف پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس آراء اخذ شده سید هادی فضلی وسطی کلائی با ۹ هزار و ۷۱۳ رای، صادق برزویی با هشت هزار و ۱۸۸ رای، مهدی ابراهیمی بشلی با هفت هزار و ۲۲۱ رای، ایمان پویامهر با هفت هزار و ۱۳۲ رای، احسان اسماعیلی نجار با هفت هزار و ۱۱۷ رای، مفید اسماعیلی سراجی با ۶ هزار و ۴۲۹ رای، سعید برزگر کوچکسرائی با پنج هزار و ۸۶۷ رای، رضا خانی کوچکسرائی با پنج هزار و ۵۱۹ رای و جعفر احمدی با پنج هزار و ۲۵۹ رای به عنوان منتخبین مردم قائمشهر تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعضای علی البدل شورای شهر قائمشهر را هم نصرالله دریابیگی با چهار هزار و ۸۹۸ رای ، رامین خطی دیزآبادی با چهار هزار و ۴۲۱ رای، علی یزدان پناه قادیکلائی با چهار هزار و ۲۲۱ رای، محمد یعقوبی کوچکسرائی با چهار هزار و ۱۲۲ رای، حبیب خناری نژاد با چهار هزار و ۷۵ رای و علی غفوری با سه هزار و ۹۹۷ رای معرفی کرد.

فرماندار شهرستان قائمشهر از احاد مردم به خاطر شرکت در انتخابات ۲۸ خردادماه تقدیر و تشکر کرد.

۱۰۶ شعب اخذ رای در شهر قائمشهر آراء مردمی را جمع اوری کردند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مازندران قائم شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مازندران انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مازندران قائم شهر چهار هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟