Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حامیان جوانان انقلابی ۱۴ فوریه بحرین در پیامی پیروزی قاطع سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری به امام خامنه‌ای و ملت ایران تبریک  و تهنیت گفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  جنبش حامیان جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای که در سایت این گروه بارگزاری شده این حماسه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام سید علی خامنه‌ای، ملت مسلمان و مؤمن ایران تبریک و تهنیت گفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیروزی قاطع سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری نیز به ایشان تبریک تهنیت گفته شد.

این گروه مبارز از خداوند باری تعالی برای آیت الله سید ابراهیم رئیسی جهت موفقیت در انجام وظافش در خدمت به ملت ایران و یافتن راه‌حل هایی جهت کنار زدن تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران طلب توفیق کرد.

در پایان این بیانیه هم تاکید شده است ما یقین داریم جنبش های آزادی‌بخش اسلامی و ملی مورد توجه خاص آیت الله سید ابراهیم رئیسی و تیم همکارش قرار خواهند گرفت و ایران همواره قلعه محور مقاومت از یمن گرفته تا بحرین، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین برای ازادی قدس شریف و مسجد الاقصی خواهد ماند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دقایقی قبل با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دقایقی قبل با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس مجلس صبح امروز با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز دیدار داشت.

هنیه روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت؛ وی همچنین روز گذشته با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه نیز دیدار کرده است.

این دیدارها در شرایطی صورت گرفته که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

دیگر خبرها

  • تصاویر| دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رئیس مجلس
  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • رئیسی: مردم غزه نظم ناعادلانه جهانی را به چالش کشیدند
  • دستورات مهم رئیسی پس از یک جلسه ۳ ساعته + جزئیات
  • دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با قالیباف دیدار کرد
  • دیدار زیاد نخاله با رئیس مجلس
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • تأکید رئیسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • پیام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی به مناسبت روز جهانی تئاتر