Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا:حقانیان در بخش هایی از این یادداشت نوشته است: رفقای محترم و عزیز سلام علیکم، نکته ای را می خواستم صادقانه و از روی اطلاع خدمتتان عرض کنم و آن اینکه لازم است توجه داشته باشیم  که در این مقطع حساس از تلاشهای صبورانه، جناب آقای محسن رضایی و جناب آقای دکتر امیر حسین قاضی زاده هاشمی، کمال تشکر را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برادران با وجود فشارهای شدید عده ای  و با تحلیل و افکار خاص، صحنه انتخابات را ترک ننموده و خود را نامزد پوششی فرض نکرده و تا آخر رقابت های انتخاباتی، با انرژی، باور و جدیت در صحنه باقی ماندند تا انتخابات ۱۴۰۰علیرغم تبلیغات چندین ماهه و سنگین دشمنان،  رنگ و بوی واقعی و رقابتی به خود بگیرد و درصد مشارکت، از پیش بینی های حضرات بالاتر  برود .

وی در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به حضور همتی به عنوان کاندیدا در شرایطی که دشمنان از تحریم انتخابات و یا شعار رای بی رای حمایت می کردند از سران جبهه اصلاحات انتقاد کرد که حاضر نشدند رسما از وی به عنوان کاندیدای این جبهه حمایت کنند.

در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به ادامه کاندیداتوری رضایی، قاضی زاده هاشمی و همتی ادامه داد: بنابراین حضور این سه رقیب برای جناب آقای رئیسی، امداد الهی به حساب آمده و یقینآ باید گفت اینها خود را به گونه ای دانسته، یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیت ها، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای  پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، ولو وزارت کشور هم قبول نمی کرد یقینا چالش بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوجود می آمد. باید خداوند متعال را شاکر باشیم که مانند همیشه،  مردم عزیز از تمامیت ایران سربلند، دفاع کرده و دشمنان را مایوس نمودند. از امروز دیگر زمان همکاری و حل ریشه ای مشکلات مردم، یعنی همان ولی نعمتان انقلاب و نظام است تا ان شاءالله بی تدبیری ها کنارگذاشته شده و با امید و تکیه بر توان داخلی،  آینده ای روشن را برای مردم و خصوصآ جوانان غیور و مستعد، کار و کوشش و نوآوری رقم بزنیم. در صورتی که اینگونه شود در انتخابات چهار سال بعد با حضور حداکثری مردم و انتخاب دولت قوی و مردمی و اقبال دوباره به رئیس جمهور منتخب جدید روبرو خواهیم بود. ان شاءالله . یاعلی.

منبع: فردا

کلیدواژه: حقانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی هرمزگان، اظهار کرد: وفاق و تعهد حاکم بر اتاق بازرگانی هرمزگان مثال زدنی است که نشان دهنده همدلی اعضاء و شناخت ظرفیت‌های هرمزگان است.
 
وی افزود: دنیا با مبحث بخش خصوصی و تاثیرات آن در اقتصاد و روان‌سازی امور به خوبی آشناست و وقت آن است که مسئولان و دولتمردان نیز نسبت به واگذاری امور به بخش خصوصی و پررنگ نمودن نقش فعالان اقتصادی در تصمیم گیری های اقتصادی همت گمارند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: غفلت از ظرفیت های پارلمان بخش خصوصی و سنگ اندازی در مسیر این بخش عملا ضربه مستقیم و سنگینی به بدنه اقتصادی استان هرمزگان وارد می‌سازد و امید می رود امسال با توجه به شعار مقام معظم رهبری بتوانیم در تقویت هر چه بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم.
 
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سیاست‌گذاری اقتصادی باید مبتنی بر دو مؤلفه تولید برای کشور و تولید برای صادرات باشد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده افزود: تولید برای بازارهای جهانی با تولید برای تأمین نیاز داخلی، بسیار متفاوت است و اگر در حوزه صادرات دچار چالش می‌شویم به‌واسطه این است که رویکرد تولید معطوف به داخل کشور است که برای حل این چالش‌ها باید تولیدکنندگان با رویکرد صادرات وارد میدان شوند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: استان هرمزگان با دارا بودن ظرفیت‌های بالا و متنوع، نقش مهمی را در معادلات اقتصادی ایفا می‌کند.
 
در پایان این دیدار هر یک از اعضای هیأت نمایندگان به ارائه نظرات خود در خصوص تقویت جایگاه بخش خصوصی و روانسازی امور برای فعالان اقتصادی پرداختند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • این چهره نظامی، فقط ۲۵ روز فرمانده کل سپاه بود /محسن رضایی رکورد زد /اساسنامه سپاه پاسداران به امضای کدام چهره شاخص سیاسی رسید؟
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد
  • تجمع نمازگزاران جمعه فیروزکوه در حمایت و تشکر از دفاع مشروع و مقتدرانه سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم صهیونیستی 
  • سلیمی: حضور گسترده مردم در انتخابات پشتوانه نمایندگان در مجلس است