Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت‌الله رحیمی، روز شنبه در پیامی به مناسبت حماسه ۲۸ خرداد و حضور حماسی مردم در انتخابات، ضمن قدردانی از مردم استان فارس افزود: مردم شریف استان فارس با حضور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، نسبت به آرمان‌های بلند شهدای گرانقدر نیز ابراز وفاداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: بر همین اساس بر خود فرض می‌دانم به پاس حضور مردم در این انتخابات از آحاد مردم شریف استان به ویژه از دست اندرکاران و عوامل برگزار کننده انتخابات، گروه‌های سیاسی، مجامع فرهنگی و اعضای محترم شورای تامین و معتمدان گرانقدر که در اجرای انتخابات و صیانت از آرای مردم عزیز و برگزاری انتخاباتی آرام و سالم، همکاری کردند تقدیر و تشکر کنم.
استاندار فارس، ضمن تبریک به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی و منتخب ریاست جمهور گفت: از تمام کاندیداهای محترمی که عموما ضمن رعایت قانون، با احساس حق و تکلیف در این دوره از انتخابات شرکت کردند و با شرکت خود در انتخابات باعث شور و نشاط و حضور مردم شدند تشکر می‌کنم.
بنا به اعلام وزیر کشور، سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۹۲۶ هزار و ۳۴۵ رای به عنوان رییس جمهوری منتخب ایران انتخاب شد.
محسن رضایی میرقائد با سه میلیون ۴۱۲ هزار و ۷۱۲ رای؛ عبدالناصر همتی با دو میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۰۱ رای و سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی با ۹۹۹ هزار و ۷۱۸ رای در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند و ۳ میلیون ۷۲۶ هزار و ۸۷۰ رای نیز به عنوان آرای باطله ماخوذه اعلام شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی شیراز استانداری فارس انتخابات ریاست جمهوری عنایت الله رحیمی فارس پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی شیراز استانداری فارس انتخابات ریاست جمهوری عنایت الله رحیمی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،‌ استاندار قم در همایش فرهنگ سازان حضور با اشاره به اینکه توطئه‌های زیادی برای کاهش نرخ مشارکت مردم در کشور و به خصوص در قم صورت گرفته بود گفت: خوشبختانه به همت گروه‌های مختلف نرخ مشارکت در استان قم نسبت به انتخابات قبل ۶ و ۶۳ صدم درصد افزایش یافت.

سیدمحمدآقامیری با بیان اینکه استان قم در انتخابات قبل رتبه ۲۱ کشور را در مشارکت داشت گفت: در این دوره انتخابات استان قم رتبه هفتم را کسب کرد و استان قم ۹ درصد نسبت به میانگین کشور مشارکت بیشتری داشت.

وی افزود: در کشور تنها ۶ استان نرخ رشد مشارکت داشتند و استان قم یکی از این استان‌ها بود.

استاندار با تاکید بر برکات حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور افزود: هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد و این حضور در عرصه‌های مختلف همیشه مورد تاکید رهبر انقلاب بوده است.

وی افزود: قرارگاه مردمی حضور نباید تعطیل شود و به دلیل در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده و به دلیل نیاز به افزایش مشارکت باید این قرارگاه با برنامه ریزی به کار خود ادامه دهد.

آقامیری با بیان اینکه نباید گروه مردمی فرهنگ سازان حضور تضعیف یا تعطیل شود و این گروه باید برای انتخابات سال آینده برنامه ریزی شود گفت: مردم توقع دارند تا مشکلات آنان دیده و شنیده شود و مسائل و مشکلات آنان کاهش یابد و این مشکلات فقط با جوانان و کار جهادی حل می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • بررسی مشکلات و مسائل مردم دستجرد با حضور منتخبان مجلس
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • اسامی منتخبان زن مجلس دوازدهم/ رقابت ۷ خانم در دور دوم
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟