Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:14:18 GMT

چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۰۵۷

چرا شکست برابر ولز به سود تیم ملی ایتالیاست؟

کسب رتبه دوم گروه اول در ادامه رقابت های یورو 2020 به سود تیم ملی ایتالیا خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا از دو بازی اول در گروه نخست شش امتیاز کسب کرده و یکشنبه عصر به مصاف تیم ملی ولزی می رود که چهار امتیاز دارد. آتزوری با یک تساوی نیز صدرنشینی خود را قطعی خواهد ساخت، اما شاید شکست و قرار گرفتن در رتبه دوم به سود این تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرنشین گروه اول در مرحله یک هشتم نهایی با تیم دوم گروه سه دیدار می کند که احتمالا یکی از بین اوکراین یا اتریش باشد. اما در ادامه مسیر پیچیده تر خواهد بود به احتمال زیاد دیدار یک چهارم با بلژیک و سپس تقابل با فرانسه در نیمه نهایی در انتظار ایتالیا خواهد بود.

 

 

اما تیم دوم گروه اول برابر تیم دوم گروه دوم یعنی یکی از فنلاند، روسیه یا دانمارک قرار می گیرد. حریف مرحله یک چهارم نهایی احتمالا هلند و سپس یکی از بین انگلیس، پرتغال، فرانسه و اسپانیا قرعه نیمه نهایی خواهد بود که احتمالا مسیر راحت تری نسبت به شرایط تیم اول است.

 

البته باخت برابر تیم ملی ولز به معنای پایان یافتن 29 بازی بدون شکست برابر ایتالیا است و بعید است شاگردان روبرتو مانچینی حاضر به از دست دادن این رکورد باشند. تیم ملی ایتالیا با کسب دو برتری 0-3 در دو دیدار ابتدایی خود عملکرد فوق العاده ای داشته و از نظر بسیاری از کارشناسان یکی از بخت های مسلم فتح رقابت های یورو 2020 محسوب می شود.

تیم ملی ایتالیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایتالیا تیم ملی ایتالیا دوم گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند

تیم‌های ملی‌ فوتسال تایلند و ویتنام از گروه A، جام ملت‌های آسیا راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند.

به گزارش ایسنا، در جریان جام ملت‌های آسیای فوتسال  ۲۰۲۴ بانکوک، از گروه A، تیم ملی فوتسال میانمار از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف چین رفت که این دیدار در نهایت سه بر یک به سود میانمار به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه تایلند برابر ویتنام قرار گرفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود تایلند به پایان رسید.

با توجه به این نتایج، تایلند با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کرد و ویتنام نیز با ۴ امتیاز به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به میانمار راهی مرحله بعدی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا ؛ پیروزی افعی‌ها برابر رقیب سنتی
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • ایران- کویت، امروز ۱۷:۳۰؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • ایران- کویت ، امروز 17:30؛ امید افغانستان به تیم ملی ایران
  • امید افغانستان به تیم ملی ایران/تلاش سامورایی برای فرار از رسوایی
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند