Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با «مولود چاووش اغلو» وزیر امور خارجه ترکیه دیدار کرد.

براساس این گزارش، در دیدار ظریف با مولود چاووش اغلو وزیر امور خارجه ترکیه، طرفین در خصوص همکاری‌های اقتصادی دو کشور در منطقه تبادل نظر کرده و در مورد برنامه کاری نشست‌های سه‌جانبه تهران - آنکارا - باکو در مورد همکاری‌های ریلی و آبی توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محمد جواد ظریف وزیر خارجه مولود چاووش اوغلو تحولات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان و خانم رتنو مارسودی وزیر امور خارجه اندونزی در یک تماس تلفنی آخرین تحولات منطقه و همچنین روند روابط دو جانبه تهران و جاکارتا را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از اندونزی در تلاش برای احقاق حقوق و کمک به فلسطین و همچنین رأی منفی این کشور در شورای حقوق بشر به نفع ایران، از وزیر امور خارجه این کشور جهت سفر به تهران دعوت نمود.

امیرعبداللهیان از موضع جاکارتا در محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونستی به ساختمان سفارت ایران در دمشق قدردانی نمود و همتای خود را در جریان آخرین تحولات منطقه و بویژه دفاع مشروع نیروهای مسلح ایران قرار داد.

امیرعبداللهیان ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب قوانین بین الملل علیه تجاوز رژیم صهیونیستی اقدام کرده، خاطر نشان نمود که ریشه اصلی تنش و جنگ در منطقه رژیم اسرائیل است.

وی تاکید نمود ما هرگز به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم و جمهوری اسلامی ایران همواره بخش مهمی از ثبات و امنیت پایدار در منطقه باقی می‌ماند.

وزیر خارجه اندونزی نیز در این گفتگو ضمن تشکر از امیرعبدالهیان به خاطر بیان دیدگاه‌ها و تشریح مواضع کشورمان، خواستار ادامه مشورت، همکاری و تعامل با ایران در خصوص مساله فلسطین شد و عنوان کرد که ما در بیانیه خود تاکید کرده‌ایم که نباید حوادث و اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد را فراموش کنیم و آرمان فلسطین باید زنده نگه داشته شود.

طرفین برخی موضوعات دوجانبه را مورد توجه و رایزنی قرار دادند.

کد خبر 6079890 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه
  • پیام بلینکن به ترکیه پیش از حمله ایران به اسرائیل
  • دعوت امیرعبداللهیان از وزیرخارجه اندونزی برای سفر به تهران
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • آنکارا: در صورتی که آتش‌بس در غزه برقرار نشود، شرایط منطقه وخیم‌تر خواهد شد
  • امیر عبداللهیان: رویکرد تهران جلوگیری از گسترش درگیری در منطقه است
  • تصاویر| نشست وزیر خارجه با سفرای خارجی مقیم تهران
  • آنکارا: برای متناسب بودن واکنش‌ها با تهران و واشنگتن در ارتباط بودیم
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران
  • نشست وزیر امور خارجه با سفرا و روسای نمایندگی های خارجی