Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهرستان دماوند تعداد ۱۴۸ شعبه اخذ رأی داشتیم.

وی افزود: با تعامل و هماهنگی هیأت‌های نظارت و اجرایی همچنین حضور گسترده مردم شهرستان دماوند، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر در این شهرستان بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان دماوند بیان کرد: از میان افراد واجد الشرایط، ۸۶ درصد از افراد با حضور در پای صندوق‌های شعب اخذ رأی شهرستان دماوند اقدام به انتخاب نامزدهای مورد نظر خود کردند.

منتخبان شورای اسلامی شهر های دماوند مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، اسامی منتخبان شورای اسلامی شهرهای شهرستان دماوند پس از شمارش آرا مشخص و به شرح زیر اعلام شد.

منتخبان شورای اسلامی شهر دماوند
حسین آرمودیان با ۲ هزار و ۹۴۵ رای، فاطمه مهرابی با ۲ هزار و ۱۴۸ رای، وحید رضایی با ۲ هزار و ۰۲۰ رای، مهناز اکبری با ۲ هزار و ۱۲ رای، شاهرخ حاجی با یک هزار و‌ ۹۳۵ رای به عنوان نفرات اصلی و ابوالفصل شعبانی با یک هزار و ۹۲۶ رای، مجتبی صدیق‌ دماوندی با یک هزار و ۵۰۹ رای و مرتضی لاسمی با یک هزار و ۵۷۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل در شهر دماوند معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر رودهن
آرش عاشقی با ۴ هزار و ۱۵۸ رأی، بهادر مهدی‌خانی با ۲ هزار و ۸۰۶ رأی، مهدی امجدی با ۲ هزار و ۷۵۳ رأی، مریم علی‌یوسفی با ۲ هزار و ۶۳۰ رأی، و نوید بهرامعلی با ۲ هزار و ۵۷۰ رأی به عنوان نفرات اصلی و حسین مهرآبادی با ۲ هزار و ۳۱۹ رأی، سید ناصر مصطفوی با ۲ هزار و ۳۰۴ رأی و تورج همتی با ۲ هزار و ۸۰۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شهر رودهن معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبسرد 
هادی صفی‌خانی یک هزار و ۵۶۰ رای، الهام افشار یک هزار و ۳۴۲ رای، میثم بصیری یک هزار و ۲۱۱ رای
خسرو همایونفر یک هزار و ۱۷۵ رای و امید یوزباشی با یک هزار و ۱۶۸ رای به عنوان نفر اصلی و قاسم مرتضی‌قلی با یک هزار و ۱۵۶ رای، اکبر رحیمی با ۷۹۵ رای و سید حامد ساداتی با ۷۱۳ رای به عنوان عضو علی‌البدل شهر آبسرد معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر کیلان
حجت‌‌الله شیرمحمد کریمی ۴۷۳ رای، قاسم شیخی ۴۳۵ رای، فرح خلیلی ۳۵۶ رای، زمان‌اله قاسم‌ قمی ۳۲۹ رای و پیمان آقاجان‌احمدی ۳۰۵ رای به عنوان نفرات اصلی و احمد قدیرمحسنی ۲۹۹ رای، احمد رستگار ۲۷۵ رای و مجید میرزایی ۲۷۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شهر کیلان معرفی شدند.

منتخبان شورای اسلامی شهر آبعلی
محمدرضا شریف‌آهی ۷۷۷ رای، میلاد کاظمی ۷۴۷ رای، مجید قربانی ۶۵۶ رای، رضا اسمعیلی ۵۱۷ رای و حامد قربانی ۴۹۱ رای به عنوان نفرات اصلی و معین میرزایی ۴۲۴ رای، حسین شریفی‌راد ۳۳۵ رای و زینب قاینی نجفی ۳۰۳ رای به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی حیدری منتخبان شورای اسلامی شهر عنوان اعضای علی البدل عنوان نفرات اصلی شهرستان دماوند رای به عنوان یک هزار معرفی شدند ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد علیرضا بیگی در صحن علنی مجلس و در قالب نطق میان دستور، گفت: سالروز تشکیل سپاه پاسداران قدرتمندترین سازمان ضد تروریستی جهان را تبریک عرض می‌گویم و برای این نهاد اصیل برخواسته از آرمان‌های انقلاب اسلامی در توسعه بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران توفیق آرزو دارم.

آنگونه که ایلنا روایت می‌کند، نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقریبا در سه سال گذشته که اسامی نهایی پذیرفته شدگان برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد در خصوص نادیده گرفته شدن برخی از اصول جمهوریت هشدار داده‌ام، پر واضح است احترام به بلوغ سیاسی و خرد جمعی به عنوان پیش فرض قطعی و لازم الاجرا نظام جمهوریت با نظارت عالیه اصول و قوانین اسلام منجر به نتیجه قابل قبول از صندوق‌های رای می‌گردد، که بدیهی‌ترین خروجی آن انتخاب افراد با کفایت و کارآمد برای اداره کشور خواهد بود؛ متاسفانه در انتخابات سال ۱۴۰۰ این مهم حاصل نشد و آنگونه که پیش بینی می‌کردم، بی توجهی به اراده مردم موجب نابسامانی کشور ناتوانی در اداره صحیح سیاست خارجی، گزاف گویی اجانب به واسطه ضعف پشتوانه مردمی گردید.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار داشت: از سوی دیگر هنگامی که ۲۲۰ نفر از نمایندگان طی بیانیه‌ای خواستار شرکت نامزدی خاص در انتخابات ریاست جمهوری شدند به روشنی قابل پیش بینی بود که شان نظارتی مجلس بر عملکرد قوه مجریه کارآیی خود را از دست خواهد داد، متاسفانه ضعف پشتوانه مردمی و ضعف مجلس در اعمال نظارت بر دولت آثار خود را در قالب تورم سرسام آور، اخلال در امور معیشتی، کاهش ارزش پول ملی اکنون خود را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بدیهی است انتقام سخت و قدرت نمایی در مقابل دشمن صهیونیست مستلزم بهره مندی از پشتوانه قوی ملی است، همان پشتوانه پر قدرتی که دفاع مقدس ۸ ساله را به حماسه عظیم برای پرهیز دادن دشمنان ایران از هرگونه چشم داشت و تعرض به میهن اسلامی بدل نمود. البته ترویج فساد در بخش‌های مختلف کشور که تاثیر بسزایی در ناامید ساختن مردم داشته است و تقریبا به صورت مستمر اخبار چپاول و دست اندازی به بیت المال روح و جان مردم را آزرده می‌کند که این آسیب نیز معلول انتخاب مدیران ناتوان از مقابله با فساد است که نتیجه آن یغما رفتن ۳ میلیارد و هفتصد میلیون دلار از ثروت ملت که در جریان پرونده چای دبش و تناقضات که طی ان بروز کرد و تاکنون شبکه‌ای که این فساد بزرگ سامان داده بود تسلیم دستگاه قضا نشده است و اگر شده است ما بی اطلاع هستیم.

نماینده مردم در مجلس یازدهم تاکید کرد: از یک سو دولت می‌گوید خودم کشف کردم و به دستگاه قضا ارجاع می‌دهم و از سوی دیگر دستگاه قضا می‌گوید فرد یا افرادی از مدیران در این خصوص به دستگاه قضا معرفی نشده است، البته به فرض صحت نمی‌تواند واقع مسئولیت و محدودیت کننده اختیارات دستگاه قضایی باشد.

وی در ادامه افزود: فارغ از چپاول درشت پرونده چای دبش، سرقت ۱۰۸ میلیارد تومانی اخیر که یک مسئول امور مالی در یک شهرستان از یک استان و فرار او و خانواده‌اش مردم نتیجه می‌گیرند که گویی اموال آنان مال بلا صاحب بوده و دولت صرفاً متولی مطلع نمودن وقوع جرایم است، استمرار روند مذکور سبب شد در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی نیز فقط ۴۰ درصد از واجدان شرایط شرکت نمایند و با احتساب آراء باطله عدم رضایت قاطبه مردم مشهود است و انتظار می‌رود تغییر در روندها به صورت جدی در اداره کشور و مدیریت منابع در جهت رضایت مردم صورت گیرد، چرا که اصل راضی نگه داشتن شهروندان از طریق شاخص‌های اقتصادی در همه شیوه‌های حکومتی پذیرفته شده، وجهه همت حاکمان می‌باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: این در حالیست که اظهار نظر نیروی وقت شورای نگهبان در خصوص عدم تاثیر مشارکت مردم در مشروعیت انتخابات آنان را بیش از پیش دردمند ساخت که به نظر می‌رسد استمرار روند ناصواب ذکر شده حاکی از همین باور می‌باشد، بنابراین خروجی انتخابات مجلس دوازدهم مستثنی از آنچه که بیان شد، نمی‌تواند باشد و گره گشایی موثر در اداره امور کشور برای مجلس آینده نیز قابل تصور نخواهد بود، عقل اقتضا می‌کند در شرایط رویارویی مستقیم با دشمن صهیونیستی از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد همدلی، ثبات داخلی، افزایش اعتماد ملی به ساختار سیاسی و ایجاد روحیه وحدت ملی برای رویارویی با تهدیدات خارجی استفاده شود.

نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: در شرایطی که ایران امروز در کشاکش بحران‌هایی همچون سرمایه اجتماعی، تورم و فشار معیشتی قرار دارد لازم است که سیاست‌های تنش زا که محل حساسیت مردم است، تعطیل شود، نهادهای مدنی، گروه‌های مرجع، صدا و سیما، تریبون‌های نماز جمعه و رسانه‌ها در مسیر تقویت وحدت ملی حرکت کنند و از گروهی سازی به طور جد پرهیز شود در این شرایط ویژه التیام بخشی روابط دولت و ملت ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: به استحضار ملت شریف و به طور خاص به مردم در حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر اسکو که افتخار دو دوره نمایندگی را بر عهده داشتم می‌رسانم که در ایفای وظیفه نمایندگی خود برای پاسداری از حقوق ملت از هیچ کوششی فروگذار نکردم که آخرین مورد آن افشای موضوع شاسی بلندهای مجلس شورای اسلامی بود و متاسفانه علی رغم صراحت اصول ۸۴ و ۸۶ قانون اساسی توسط مدیریت مجلس تحمل نشد و نتیجه مورد انتظار مردم برای واکنش مناسب در قبال این مفسده اجرا نگردید و اکنون قریب ۱۱ ماه است که منتظر تعیین تکلیف رای دادگاه بعدی که بنده را به یک سال حبس محکوم کرده است هستم.

بیگی در پایان خاطرنشان کرد: علت بازداشته شدن اینجانب در انتخابات اخیر صرفاً اظهار نظر و اعتراض به عمل آمده نسبت به بی‌کفایتی قوه مجریه بود که منجر به حوادث ۱۴۰۱ در کشور شد و زیان‌های سنگینی را متوجه کشور کرد که مجموع اظهار نظرهای بنده به زعم شورای نگهبان به عنوان عدم التزام به جمهوری اسلامی و عدم اظهار وفاداری به قانون تعبیر و در جلسه حضوری به بنده ابلاغ شد، تکرار می‌کنم که تنها اظهار نظر نماینده ملت ایران در خصوص حوادث سال ۱۴۰۱ موجب رد صلاحیت وی شده است، لذا عرض می‌نمایم تمام سختی‌ها و ناملایمات با ایمان به ملت رشید پذیرا هستم و اعلام می‌کنم هیچگاه طمع پست و مقام نداشتم و تا اصلاح امور کشور بر اساس اراده مردم به لطف یزدان و عنایت حضرت ولیعصر در مقابل گردنکشان و بدخواهان ملت ایران خواهم ایستاد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898292

دیگر خبرها

  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است