Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سردارحسین عبدی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی  گفت: نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل برای برگزاری انتخاباتی امن و آرام برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده بود.

او با اشاره به اینکه این مشارکت به افزایش اقتدار ملی کمک می‌کند افزود: شاهد حضور پرشور، با بصیرت و انقلابی مردم پای صندوق‌های اخذ رای بودیم و به طور قطع این حضور پرشور موجب امیدواری دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: مردم عزیز و شریف آذربایجان شرقی با حضور باشکوه و مقتدرانه خود در انتخابات به دشمنان نشان دادند که برای حراست و حفاظت از این انقلاب و نظام و به خصوص اقتدار کشور از جان مایه می‌گذارند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی افزود: نیرو‌های پلیس تا پایان اعلام نتایج نهایی از طریق وزارت کشور در آماده باش کامل هستند.

سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 رای گیری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است

  آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار با جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر ارتش در زاهدان ضمن گرامیداشت ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم، هراس دشمن و حافظ استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران بوده و برای همین ارزش کار بالا و بسیار مورد توجه است.

وی با اشاره به اینکه به واسطه نقش مهمی که ارتش ایفا می‌کند دشمن همواره و از همان دوران آغازین انقلاب در صدد وارد کردن ضربه به این نیروی مؤمن و مقتدر بوده است افزود: ارتشیان از همان روزهای آغازین انقلاب راه خود را از رژیم شاهنشاهی جدا کرده، پای کار انقلاب آمدند و به مردم پیوستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جایگاه حساس ارتش سبب طمع دشمنان شده تا به هر نحوی به دنبال آسیب زدن به این نیروی مقتدر باشند به گونه‌ای که در گذشته انحلال ارتش را دنبال می‌کردند و حالا ممکن است به دنبال نفوذ باشند یا در فضای رسانه‌ای به دنبال این باشند تا با شبهه پراکنی ایمان ارتشیان را تضعیف کنند و در انگیزه و اراده نیروها خلل ایجاد کنند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: ارتش قوی و مقتدری داشته‌ایم که در کنار سایر نیروهای نظامی روز به روز بر اقتدار آن افزوده شده و نکته مهم این است که قدرت روزافزون نیروهای نظامی و ارتش تنها در پیشرفت امکانات و تجهیزات نیست بلکه مهمتر از امکانات و تجهیزات نیروی انسانی است و ما در ارتش مقتدر فرماندهان و نیروهایی داشته و داریم که با اراده پولادین، عزم استوار و ایمان قوی پای کار دفاع از کشور و انقلاب هستند و شهید سپهبد صیاد شیرازی تنها یک نمونه از این افراد دل داده به نظام اسلامی بود.

وی عنوان کرد: چنین افرادی در بدنه ارتش کم نبودند و نقطه امتیاز و دست برتر ما همین نیروهای انسانی مؤمن، متعهد و وفادار هستند و برای کسب موفقیت‌های بیشتر، ارتش ما باید همواره در حال تربیت چنین نیروهایی باشد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان پهناور و دارای مرزی گسترده است که انجام کار در استان را سخت می‌کند و باید توجه داشت که فعالیت سخت از انسان‌های سست برنمی آید و باید نیروهایی با عزم پولادین تربیت شوند تا پای کار باشند.

آیت الله محامی ابا بیان اینکه در سیستان و بلوچستان زمینه‌های لغزندگی وجود دارد که باید عوامل بیرونی و درونی را کنترل و معرفت، بینش، بصیرت و توان خود کنترلی در میان نیروها را تقویت کنیم افزود: ما نیازمند یک ارتش مؤمن و مقتدر هستیم که این‌ نیازمند برنامه‌ریزی، کار و تلاش در ابعاد مختلف است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • رأی اعتراضی مردم این استان به اصولگرایان است یا اصلاح طلبان؟
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • قدردانی پلیس از بانوان مومن و متدین آذربایجان شرقی
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • دشمنان چشم دیدن پیشرفت سیستان و بلوچستان را ندارند