Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادری اظهار داشت: انتشار اسامی منتخبین شوراهای اسلامی شهر و‌روستا بدون تایید هیات های نظارت شهرستان و بخش ها فاقد وجاهت قانونی و اعتبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  احمد نادری رئیس هیأت نظارت بر شوراهای شهر و روستای تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتشار اسامی منتخبین شوراهای اسلامی شهر و‌روستا بدون تایید هیات های نظارت شهرستان و بخش ها فاقد وجاهت قانونی و اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اسامی بایستی صرفا بعد از تایید هیات های نظارت منتشر و اعلام عمومی شود و اگر خلاف این رویه انجام شود، نقض مسلم قانون بوده از نگاه هیات های نظارت فاقد اعتبار است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیات های نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور

 حمزه زاده در نشست شورای راهبردی روستای تاریخی کندوان روستای مدفون در دل کوه حیله ور را یکی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهرستان اسکو و آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: تاکنون ۶۰ واحد کران در داخل این غار زیرزمینی کشف و از زیر گل و لای بیرون آمده و پیش بینی می‌شود با اجرای طرح‌های مطالعاتی و کاوش‌های باستان شناسی افزون بر ۲۰۰ واحد کران دیگر نیز شناسایی شود.

وی ابراز امیدواری کرد که با شناسایی کران‌های مدفون روستای حیله ور و جذب سرمایه گذاران و بهره برداری از مجموعه تاریخی این محوطه خواهیم توانست نسبت به توسعه گردشگری و عمرانی روستای کندوان اقدام کنیم.

فرماندار شهرستان اسکو هم با اشاره به ثبت جهانی روستای کندوان بر لزوم اجرای سریع طرح جامع این روستا تاکید و اظهار کرد: با اجرای طرح جامع کندوان ساماندهی این روستا سرعت بیشتری گرفته و شاهد استانداردسازی در ارائه خدمات به گردشگران خواهیم بود.

 فیروزی یکی از تهدیدات و چالش‌های پیش روی کران‌های تاریخی کندوان را ورود خودرو‌های سبک و سنگین گردشگران به داخل روستا عنوان کرد و گفت: لرزش و صدای این خودرو‌ها آسیب‌هایی به کران‌های سنگی کندوان وارد می‌کند که در این راستا طرح ایجاد پارکینگ خودرویی در بیرون از محوطه تاریخی روستا به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع و گنجایش ۱۲۰۰ دستگاه خودرو تدارک دیده شده است.

وی همچنین ساخت و ساز‌های غیرمجاز در محدوده تاریخی روستای کندوان را یکی دیگر از چالش‌های پیش روی این روستا برشمرد و افزود: با اجرای سیاست‌های تشویقی برای روستاییان جهت تخریب سازه‌های جدید و انتقال آنها به روستای پایین دست خواهیم توانست تا حدودی از تغییر منظر تاریخی و هویت اصلی کندوان جلوگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • عرضه طلای تقلبی در بازار تایید شد
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • مهر تایید مجوز حرفه ای روی تسویه مالی پرسپولیس