Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطان عمان پیروزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.

خبرگزاری میزان -هیثم بن طارق روز شنبه در پیامی به رئیسی، ضمن تبریک پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، برای وی آرزوی موفقیت کرده است.

در این پیام همچنین بر تحکیم روابط دو کشور و تقویت همکاری در زمینه‌های مختلف به منظور تامین منافع دو ملت، تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر سلطان هیثم بن طارق سلطان عمان، حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی در فلسطین هم در پیام جداگانه‌ای پیروزی ابراهیم رئیسی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتد.

بیشتر بخوانید: آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور منتخب شد

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیسی سلطان عمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیسی سلطان عمان سلطان عمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران

به گزارش «تابناک» به قنل از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره امور دینی مسلمانان روسیه، مفتی شیخ راویل عین‌الدین به مناسبت زادروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیامی را به معظم له ارسال کرد.

مفتی اعظم روسیه در این پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:‌ تمام فعالیت ها و تلاش های شما برای اتحاد امت جهانی معطوف به تحقق فرامین خالق متعال است.

در این پیام آمده است:‌ برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای؛ از جانب اداره دینی مسلمانان روسیه، شورای مفتیان، امت ۲۵ میلیون نفری روسیه و نیز از جانب خود هشتاد و پنجمین زادروز شما را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما سعادت و الطاف الهی مسألت دارم.

شیخ راویل عین الدین خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: شما یک شخصیت مسلمان مورد احترام و سرشناس و رهبر معنوی مردم ایران می باشید؛ مردمی که وارث تاریخی پربار و نماینده بخش مهم و تاثیرگذاری در جهان اسلام هستند.

در انتهای این پیام آمده است:‌ باشد که خداوند متعال تلاش های شایسته و خداپسندانه شما را در راستای دین مبارک اسلام و منافع مسلمانان بپذیرد و جهانی عادلانه را برای ملت ها برقرار سازد.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • رئیسی روز ملی سوریه را تبریک گفت
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • انتخاب رییس جدید خانه صنعت، معدن و تجارت کردستان
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران