Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز شنبه در پیامی، انتخاب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور جدید ایران را تبریک گفت.
 
اردوغان در این پیام یادآوری کرد که "سفر به ایران برای شرکت در دور آینده همکاری سطح بالای دو جانبه در دوره پساکرونا مایه خرسندی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
 
"الهام علی اف "رییس جمهوری آذربایجان نیز امروز شنبه در پیامی به حجت الاسلام و المسلمین "سید ابراهیم رئیسی" پیروزی وی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.
 
علی اف  در این پیام با اشاره به پیوندهای تاریخی، دینی و  فرهنگی دو کشور و این که جمهوری آذربایجان به روابط با جمهوری اسلامی ایران اهمیت خاص قایل است، افزود : وضعیت فعلی روابط فیمابین که به سطح همکاری های  راهبردی ارتقا یافته است ، موجب خشنودی خواهد بود.
 
رییس جمهوری آذربایجان افزود: سفرهای متقابل و اسناد متعدد امضا و طرح های اقتصادی مشترک اجرا شده و نیز فعالیت موفقیت امیز کمیسیون بین دولتی همکاری های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان ، در گسترش همکاری های فیمابین متقابل مفید نقش مهمی داشته است .
 
علی اف در  ادامه این پیام با اشاره به این که با آزادسازی سرزمین های اشغال شده جمهوری آذربایجان کنترل کامل بر مرزهای این کشور با جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است، افزود: شرایط جدید پیش آمده فرصت های بزرگی برای تقویت بیشتر روابط دو جانبه و توسعه همکاری های منطقه ای ایجاد می کند .
 
رییس جمهوری آذربایجان در این پیام همچنین ابراز اطمینان کرد، روایط دوستی و همکاری های جمهوری آذربایجان و ایران مبتنی بر احترام متقابل و حسن همجواری با مساعی مشترک و مطابق منافع مردم دو کشور بیش از پیش تقویت و گسترش خواهد یافت.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور کشورمان در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» رییس‌جمهور این کشور، تصریح کرد: «تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است».

کد خبر 6081245

دیگر خبرها

  • رییس جمهور ایران اسلامی وارد سمنان شد
  • رییس‌جمهور سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رییس‌جمهور
  • پیام تبریک رییس دانشگاه دفاع ملی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • مکالمه تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه درباره عملیات «وعده صادق»