Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی آلمان در دومین دور از مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ موفق شد پرتغال را با نتیجه پرگل شکست دهد و به صعود به مرحله حذفی رقابت‌ها امیدوار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین بازی گروه F در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی یورو 2020 به پرگل‌ترین بازی جام تبدیل شد. در این بازی که از ساعت 20:30 به وقت تهران در ورزشگاه آلیانتس آره‌نای شهر مونیخ برگزار شد، تیم ملی آلمان، با نتیجه 4 بر 2  بر تیم ملی پرتغال مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها غلبه کرد و ضمن باختش در بازی اول و امیدوار ماندن به صعود به مرحله بعدی، بار دیگر خودش را به عنوان یک مدعی جدی برای راهیابی به مراحل پایان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی این پرتغالی‌ها بودند که زودتر شروعی بهتر داشتند و زودتر به گل رسیدند. این گل در دقیقه 15 توسط کریستیانو رونالدو به ثمر رسید که شمار گل‌های ملی‌اش را به 107 رساند و حالا 2 گل دیگر می‌خواهد تا به رکورد علی دایی، ستاره سابق تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین گلزن فوتبال در رده ملی برسد.

پرتغالی در ادامه دو گل دیگر هم زدند تا این آلمان باشد که نیمه نخست را می‌برد؛ دو گل به خودی روبن دیاز در دقیقه 35 و رافائل گوئریرو در دقیقه 39 سبب شد که ژرمن‌ها به بازی برگردند، بازگشتی که در نیمه دوم با دو گل دیگر باشکوه‌تر شد. این دو گل را کای هاورتس در دقیقه 51 و روبین گوسنز در دقیقه 60 به ثمر رساندند تا فرار از شکست برای رونالدو و یارانش سخت‌تر شود. گلی که دیوگو ژوتا در دقیقه 67 به ثمر رساند، کورسوی امید برای فرار از باخت را در دل پرتغالی‌ها زنده نگه داشت اما اختلاف بیشتر از آن بود که در مدت باقی مانده جبران شود.

 به این ترتیب اولین پیروزی آلمان و اولین باخت پرتغال در یورو 2020 ثبت شد تا امتیازات هر دو تیم در عدد 3 برابر شود، البته آلمان به دلیل پیروزی در بازی رودررو بالاتر از پرتغال و پایین‌تر از فرانسه 4 امتیازی در رده دوم جدول گروه مرگ قرار می‌گیرد.

آلمانی‌ها در بازی آخر خود در مرحله گروهی یورو میزبان مجارستان خواهند بود اما پرتغال در یک بازی سخت باید برابر فرانسه صف‌آرایی کند.

یورو 2020| پیروزی آلمان مقابل پرتغال در پایان نیمه نخست/ رونالدو یک گل دیگر به دایی نزدیک شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی آلمان تیم ملی فوتبال پرتغال علی دایی کریستیانو رونالدو ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد یورو 2020 تیم ملی آلمان تیم ملی فوتبال پرتغال علی دایی کریستیانو رونالدو گل دیگر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی

نکته جالب توجه در این بازی بسته نگه داشتن شدن دروازه سرخ‌پوشان در حضور امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان این تیم است، آن هم در شرایطی که این سنگربان در این فصل در سه بازی به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در قفس توری قرمزها قرار گرفته و در هر سه بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

سنگربان ۲۲ ساله پرسپولیس حالا در آستانه یک رکورد شکنی تاریخی نیز قرار دارد. وی حالا در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود در این دیدار تبدیل به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شود که در چهار بازی نخست خود در این رقابت‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث رفیعی می‌تواند صاحب یک رکورد جالب توجه شود.

دیگر خبرها

  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد/ پایان تلخ اتلتیکو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ بازگشت آرامش به بازار؟
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست
  • تکنیک استثنایی و ناب زین الدین زیدان مقابل پرتغال در یورو 2000 (نوستالژی) / فیلم
  • کانزاس سیتی ۲-۳ اینتر میامی؛ بازگشت به صدر در شب درخشش مسی
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی