Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با قدردانی از مشارکت حماسی ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد و تبریک به رئیس جمهور منتخب بر آمادگی همه جانبه خود برای تعامل و همکاری با دولت آینده تاکید کرد .

به گزارش برنا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه با قدردانی و تجلیل از حضور شکوهمند  و مشارکت حماسی و شورانگیز ملت ایران در انتخابات 28 خرداد ،  تحقق حماسه سیاسی 1400 را بیانگر هوشمندی و درایت مثال‌زدنی ایرانیان در فهم عمیق مقتضیات و الزامات تحقق گام دوم انقلاب و صیانت از استقلال ، امنیت و منافع ملی و پیش برندگی اهداف و سیاست های کلان  کشور در عرصه داخلی و خارجی دانست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بیانیه آمده است:

 هجرت مقتدرانه ، آگاهانه و هنرمندانه ملت ایران پای صندوق های رای مصداق زیبای "مهاجران الی الله بود" که در یوم الله 28 خردادماه ، نمایش مجدد مردم‌سالاری دینی و دفاع از حرم امن جمهوری اسلامی را برکت بخشید و پشتوانه مطمئن، قدرتمند و عزم آفرینی در صحنه بهبود زندگی مردم فراهم آورد.

 این بیانیه می افزاید: بی تردید جوشش انگیزه‌های خدایی و لبیک رسا و ماندگار ملت به ولی فقیه زمان و پیشوای بزرگ انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) ،  برغم عملیات روانی و تلاش های وسیع جبهه مزدور و مزور رسانه‌های غربی و صهیونیستی و بنگاه های تبلیغاتی ارتجاع منطقه ای برای القای یاس و ناامیدی ، تحریم  و انصراف مردم از  مشارکت در انتخابات ؛ جلوه های جدیدی  از اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی  به اردوگاه معاندین نظام تحمیل و آنان را سرافکنده و شکست خورده، مقهور تیزهوشی و بیداری خود ساخت.

 این بیانیه با قدردانی از تمامی  دست اندرکاران و عوامل اجرایی و نهادهای نظارتی انتخابات و نیز نیروهای مسئول تامین و برقراری  امنیت ، سلامت و آرامش دل انگیز این رخداد بزرگ ،   تصریح کرده است :حضور شکوهمند ، پرشور و با نشاط مردم در انتخابات 28 خرداد ماه  و ظهور اراده ملی برای خلق حماسه باشکوه دیگری در سپهر سیاسی کشور ، فرصت نوینی برای دفع تهدیدهای استکباری و قطع زنجیره دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی و گشایش های تاریخی برای  تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تحول در مدیریت و راهبری اجرایی کشور و  شتاب بخشی به روند پیشرفت ایران اسلامی ، ایجاد کرد.

 این بیانیه در پایان ملت ایران را پیروز اصلی میدان انتخابات معرفی و با سپاس از حضور حماسی و باشکوه آنان برای اثبات وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پای بندی به آرمان های شهیدان گرانقدر انقلاب و میهن اسلامی به ویژه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت  آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی ) ، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ، در تداوم راهبرد همیشگی و خدشه ناپذیر  همکاری با دولت ها، آمادگی همه جانبه خود برای تعامل و همکاری با دولت آینده ، در چارچوب  ماموریت ها و وظایف قانونی محوله و متناسب با رسالت انقلابی خود به ویژه در حوزه  مردم یاری و خدمت رسانی به محرومان و توسعه امر خطیر سازندگی و آبادانی کشور اعلام می دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب ملت ایران انتخابات حماسه سیاسی استقلال ایران جمهوری اسلامی ولی فقیه انقلاب اسلامی سلامت مقام معظم رهبری ایران اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی آیت الله العظمی رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی دولت خدمت رسانی سپاه پاسداران اسلامی جمهوری اسلامی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ دندان شکن وتنبیه اسراییل نشان داد در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وبسیج یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل است افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از آینده نگری حضرت امام خمینی رحمت اله علیه دارد
امام جمعه زنجان با یاد آوری اینکه طبق یکی از اصول مهم قانون اساسی نهاد مقدس سپاه پاسداران برای پاسداری از دست آورد‌های نظام اسلامی تشکیل شده افزود: امروز شاهد هستیم این نهاد انقلابی وظایف خود را حتی در خارج از مرز‌های کشورمان به خوبی انجام می‌دهد.
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ورزشکار گفت: ۵۰۰ نفر از ورزشکاران مدال آور جزو شهدا و ۱۰۰ شهید گرانقدر هم از شهدای مدافع حرم هستند
وی ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در واقعه‌ی طبس را گرامیداشت.

دیگر خبرها

  • قدردانی مردم تکاب از پاسخ قاطع سپاه پاسداران
  • قوام هویت سپاه ذیل هویت نورانی انقلاب اسلامی است
  • راهپیمایی مردم جاجرم در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • مردم اصفهان در حمایت از عملیات وعده صادق راهپیمایی کردند
  • برگزاری راهپیمایی مردمی اصفهانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم و عملیات «وعده صادق»+ عکس و فیلم
  • علی رغم سانسور شدید از سوی رژیم اسراییل، اما مردم با موبایل شکست آنها را به جهانیان نشان دادند
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی