Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خلق حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خلق حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش روابط عمومی ارتش متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ کَانَ یُرِیدُ الْعِزَّةَ فَلِلَّهِ الْعِزَّةُ جَمِیعًا إِلَیْهِ یَصْعَدُ الْکَلِمُ الطَّیِّبُ وَالْعَمَلُ الصَّالِحُ یَرْفَعُهُ

حضور گرامی حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیس الساداتی

سلام علیکم

ملت شریف و بصیر ایران اسلامی بار دیگر حماسه آفرید و با حضور گسترده و شورانگیز خود در لبیک به ندای، ولی امر مسلمین جهان و تعیین سرنوشت خود، دشمنان نظام را ناامید کرد و امید به آینده روشن کشورمان را با مشارکت پرشور و پر معنای خود به ارمغان آورد و صفحه درخشان دیگری بر افتخاراتش افزود.

حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیانگر پایبندی به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و رای آنان به حضرتعالی نشانگر حُسن اعتماد مردم به کارآمدی، مدیریت جهادی و کارنامه درخشان و انقلابی جنابعالی در مسئولیت‌های خطیر سال‌های گذشته بوده است.

این پیروزی بزرگ و پشتوانه‌ی چشمگیر مردمی در شرایطی ایجاد شد که دشمنان با هجمه‌های تبلیغاتی گسترده و تحریم انتخابات، به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، لکن میدان‌داری مردم با عنایات خدای متعال و برکت خون پاک شهیدان از صیادها، همت‌ها، بابایی‌ها و فلاحی‌ها تا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خط بطلانی بر نقشه شوم دشمنان کشید و پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت آینده شد.

رجای واثق داریم که دولت انقلابی آینده، مسیر اعتلای ایران عزیز را در گام دوم انقلاب اسلامی فراهم می‌سازد.

اینجانب ضمن سپاس و قدردانی از حضور مردم فهیم و بصیر کشورمان به ویژه خانواده بزرگ ارتش، این حماسه عظیم را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و رئیس جمهور محترم منتخب تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می‌دارم؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بازوان مقتدر کشور در راستای تعامل حداکثری و هم افزا، همواره تدابیر فرماندهی معظم کل قوا را نصب‌العین قرار داده و با تکیه بر توان جوانان و متخصصان مومن و متعهد، پشتوانه‌ای مستحکم برای دولتِ برآمده از مردم، فسادستیز و عدالت‌خواه است.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران انتخابات 1400 ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل ارتش ایران اسلامی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان، رئیس پلیس پایتخت به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتشیان، نماد رشادت و مردانگی هستند، آنان بی ریا، بی حاشیه و بدون هیچ چشمداشتی همیشه و همه جا برای دفاع از میهن و ملت آماده اند، ارتشیان غیور با استواری و اعتماد به خدا و ملت شریف ایران، به خدمت صادقانه مشغولند و با قدرت از کیان جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند.

۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور یکی از رخداد‌های مهم، ماندگار و الهام بخش در تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچه امروز به آن می‌بالیم، مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس شگفتی آفریدند و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

اینجانب، به نوبه خود، ضمن تبریک این روز به تمامی رهروان ولایت و امامت و حافظان پرتوان نیرو‌های مسلح خصوصا ارتشیان غیور، امیدوارم در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به خدمتگذاری ملت شریف ایران مفتخر باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • پیام دریادار تنگسیری به فرمانده کل ارتش ایران
  • پیام تبریک استاندارآذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده فراجا خوزستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش