Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – در مهمترین و حساس‌ترین بازی دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ و از دیداری از گروه F تیم ملی آلمان در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا شهر مونیخ درحالی میزبان پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی بود که شاگردان یواخیم لوو با توجه شکست در دیدار نخست مقابل فرانسه در صورت باخت در این بازی در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر پرتغال به لطف پیروزی پر گل در برابر مجارستان با خیالی آسوده‌تر گام به این دیدار گذاشته بود، اما در پایان این جدال مهیج آلمان موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ از سد رونالدو و هم تیمی‌هایش بگذرد تا شاگردان لوو با ۳ امتیاز وضعیت خود در جدول رده بندی گروه مرگ را بهبود ببخشند.

فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال و یواخیم لوو سرمربی آلمان برای شروع این بازی ترکیب‌های زیر را در نظرگرفته‌ بودند.

پرتغال:  روی پاتریسیو، نلسون سمدو، پپه، روبن دیاز، رافائل گوئریرو، بروتو فرناندس، ویلیام کاروالیو، دانیلو پریرا، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا و کریستیانو رونالدو

آلمان:  مانوئل نویر، ماتیاس گینتر، متس هوملس، آنتونیو رودیگر، یاشوا کیمیش، تونی کروس، ایلکای گوندوگان، رابین گوزنس، کای هاورتس، توماس مولر و سرژ گنابری

در حساس‌ترین بازی از گروه F تیم‌های ملی آلمان و پرتغال رو در روی هم قرار گرفتند و در حالی که بازی پایاپای دنبال می‌شد، کریستیانو رونالدو زهر خود را ریخت و توانست در ادامه روند گلزنی اش در دقیقه ۱۵ و روی پاس دیگو ژوتا گل اول پرتغال را به ثمر رساند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
پس از این گل بازیکنان آلمان که می‌دانستند با باخت در این بازی شانس کمی برای صعود خواهند داشت سرا پا حمله شدند تا اینکه روبن دیاز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل اول مانشافت وارد دروازه مهمان شود و نتیجه برابر یک شد. این چهارمین گل به خودی جام بود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
با زدن گل تساوی بازیکنان آلمان به لطف حمایت‌های هوادارانشان نبض بازی را در دست گرفتند و موفق شدند چهار دقیقه بعد و در دقیقه ۳۹ روی اشتباه مدافعان پرتغال گل دوم را بزنند و این بار رافائل گوئررو بود که به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد تا آلمان دو بر یک پیش بیفتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با آغاز نیمه دوم برتری میزبان ادامه پیدا کرد و کای هاورتز توانست برتری آلمان را در دقیقه ۵۱ بیشتر کند و با تبدیل کردن پاس رابین گوسنس به گل نتیجه را ۳ بر یک به سود آلمان کرد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
بازیکنان آلمان که کاملا مسلط بر بازی بودند جشنواره‌ای از گل راه انداختند و این بار گوسنس بود که پاس دیدنی جاشوا کیمیچ را در دقیقه ۶۰ به تور پرتغال چسباند تا مدافع عنوان قهرمانی ۴ بر یک از آلمان عقب بیفتد.

شاگردان سانتوس که چیزی برای از دست دان نداشتند رو به بازی احساسی آوردند و با حملات دامنه‌داری که داشتند موفق شدند در دقیقه ۶۷ گل دوم را بزنند و دیگو ژوتا پاس رونالدو را به گل تبدیل کرد.

این بازی در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ به اتمام رسید تا آلمان با این پیروزی ۳ امتیازی شود و پرتغال هم با سه امتیاز در کنار این تیم قرار گرفت تا تکلیف صعود کنندگان این گروه به بازی سوم کشیده شود.

در دیگر بازی این گروه ساعاتی پیش فرانسه با نتیجه یک بر یک مقابل مجارستان متوقف شد. در آخرین بازی امشب اسپانیا رو در روی لهستان قرار می‌گیرد. بیشتر بخوانید: یورو ٢٠٢٠| تساوی عجیب فرانسه مقابل مجارستان

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی آلمان تیم ملی پرتغال کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی

پورتو در هفته سی‌ام لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و موفق شد با درخشش طارمی به پیروزی برسد.

به گزارش مشرق، پورتو در این هفته لیگ پرتغال میهمان کاساپیا بود و مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب تیم پورتو قرار داشت. پورتو توسط گالنو در دقیقه ۳۱ به گل رسید اما چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد اما در نیمه دوم گل پیروزی بخش پورتو توسط مهدی طارمی در دقیقه ۵۶ ساخته شد و گونزالس حکم به برتری شاگردان کونسیسائو داد.

به این ترتیب پورتو رتبه سوم را از براگا پس گرفت و ۶۲ امتیازی شد. اسپورتینگ با ۷۸ امتیاز در رتبه نخست جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان/ صعود دانش‌آموزان ایرانی مسجل شد
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل آلمان با طعم صعود
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!