Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های یورو ۲۰۲۰، آلمان موفق شد از شکست مقابل پرتغال، پیروزی پرگل بسازد.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های فوتبال یورو ۲۰۲۰ و از گروه F تیم های آلمان و پرتغال در ورزشگاه آلیانس آرنا شهر مونیخ از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف هم رفتند که ژرمن ها این بازی را با نتیجه ۴ بر ۲ به سود خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ها: کریس رونالدو (۱۵) و دیگو ژوتا (۶۷) برای پرتغال، روبن دیاز و گوئیریرو (دو گل به خودی ۳۵ و ۳۹ برای آلمان) و هاورتس ۵۱ و گوزنس ۶۰ برای آلمان

آلمان ها این بازی را تهاجمی آغاز کردند و در همان ابتدای بازی موقعیت های زیادی داشتند اما برخلاف جریان بازی پرتغال روی ضد حمله و با درخشش رونالدو به گل رسید تا این تیم با یک گل پیش بیفتد.

در ادامه آلمان ها فشار خود را افزایش دادند و روی اشتباه مدافعان پرتغال با دو گل به خودی پیش افتادند.

در نیمه دوم آلمان ترجیح می داد تا بازی را آرام کند و در همین حین موفق شد گل سوم را توسط هاورتس بزنند در ادامه هم گوزنس گل چهارم را زد.

پرتغالی ها که فشار سنگینی را تحمل می کردند اقدام به حمله کردند و بازهم رونالدو درخشید و این بار در قامت پاسور، زمینه ساز گل دیگو ژوتا شد.

در نهایت این بازی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود آلمان ها به پایان رسید تا این تیم خود را در حد یک مدعی نشان دهد.

در این گروه آلمان ها با این برد ۳ امتیازی شدند و اولین برد خود را بدست آوردند.

پیش از این بازی هم فرانسه در تقابل با مجارستان به تساوی یک بر یک رسید و با ۴ امتیاز صدرنشین است.

آلمان و پرتغال با ۳ امتیاز و مجارستان با یک امتیاز در رده های بعدی هستند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلمان فوتبال یورو ۲۰۲۰ پرتغال آلمان پرتغال فوتبال یورو 2020 آلمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است

محسن آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره شرایط تیم ذوب‌آهن پیش از دیدار با تراکتور در جام حذفی اظهار کرد: بعد از اینکه چند هفته‌ای در کسب نتیجه ناموفق بودیم در دیدار‌های اخیر توانسته‌ایم روند پیروزی را از سر بگیریم و به نتایج خوبی برسیم. از لحاظ روحی وضعیت تیم خوب است و من هم در شرایط قابل قبولی هستم، امیدوارم بتوانم به تیم خوب ذوب‌آهن کمک کنم. کسب سهمیه از طریق لیگ برتر با توجه به فاصله‌ای که ایجاد شده خیلی سخت است ولی می‌توانیم با همت دسته جمعی بازی به بازی جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد. قطعاً تا پایان فصل چه در لیگ و چه جام حذفی با تمام توان بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: برتری پرگل ۴ بر یک در لیگ برتر به خاطره‌ها پیوسته و هیچ تأثیری در بازی جام حذفی با تراکتور ندارد. دیدار دیگری است که باید با حداکثر توان مقابل تیم خوب تراکتور بازی کنیم. مسابقه بسیار بسیار سنگینی خواهیم داشت برابر حریفی که سرمایه اصلی‌اش هواداران پرشور آن هستند. قطعاً بازی سختی است و با برنامه جلو می‌رویم تا نتیجه خوبی بگیریم. نتیجه‌ای که ان‌شاءالله توأم با پیروزی باشد. حضور هواداران خونگرم تراکتور به زیبایی بازی اضافه می کند و آنها که شهره به «پرشورها» هستند گرمای مسابقه و حرارت بازی را بالاتر می‌برند که قطعاً بینندگان هم از تماشای دیدار دو تیم لذت می‌برند.  

هافبک تیم ذوب‌آهن در خصوص اینکه تیمش سابقه قهرمانی را در جام حذفی و نایب قهرمانی آسیا را دارد و این فصل هم فتح جام حذفی می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را نصیب ذوب‌آهن کند، تصریح کرد: ذوب‌آهن تیمی قدیمی و ریشه دار است. هر بازی حکم فینال را دارد و تیمی می‌تواند به قهرمانی جام حذفی برسد که نگاهش در هر بازی این باشد که آخرین بازی‌اش است و باید برنده شود. هنوز برای صحبت از قهرمانی زود است و مهم‌ترین و سخت‌ترین بازی ما در تبریز با تراکتور است. اگر بتوانیم از سد این حریف بگذریم درباره ادامه حضورمان در جام حذفی برنامه‌ریزی کنیم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • صدرنشینی خیبر با موج‌های دریای بابل
  • شمسایی: به بازیکنانم ایمان دارم/ با شرایط سختی روبه‌رو هستیم
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)