Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@18:18:04 GMT

بازگشت آلمان به جام با شکست یاران «رونالدو»

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۶۸۶

بازگشت آلمان به جام با شکست یاران «رونالدو»

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های ملی فوتبال آلمان و پرتغال در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۰ از گروه F، از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آرنا مونیخ برگزار شد و در پایان تیم آلمان موفق شد با نتیجه چهار بر یک حریف سرسخت خود را از پیش رو بردارد. آلمان با این پیروزی شکست مقابل فرانسه را فراموش و به جمع مدعیان این گروه بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ابتدای نیمه اول این دیدار کریستیانو رونالدو توانست با پاس دیگو جوتا دروازه خالی آلمان را در دقیقه ۱۵ باز کند. آلمانی ها پس از این گل فشار خود را بر روی دروازه حریف بیشتر کردند و توانستند در دقایق ۳۵ و ۳۹ توسط روبن دیاز و گوئررو که به اشتباه دروازه خودی را باز کردند، به گل برسند.

تیم آلمان در نیمه دوم نیز تیم برتر میدان بود و هاورتز موفق شد گل سوم تیم خود را در دقیقه ۵۱ به ثمر برساند. این پایان کار نبود چرا که گوسنس توانست در دقیقه ۶۰ و روی یک ضربه سر زیبا گل چهارم آلمان را ئارد دروازه حریف کند. 

تیم پرتغال بعد از این گل سراسر حمله شد و جوتا موفق شد این بار با پاس رونالدو در دقیقه ۶۷ یکی از گل ها را جبران کند اما این گل برای بازگشت به بازی کافی نبود.   

ترکیب تیم ملی آلمان:

مانوئل نویر، آنتونیو رودیگر، ماتیاس گینتر، متس هوملز، یاشوا کیمیش، کای هاورتز، تونی کروس، سرژ گنابری، رابین گوسنس، ایلکای گوندوگان و توماس مولر.

سرمربی: یواخیم لو

ترکیب تیم ملی پرتغال: 

روی پاتریسیو، رافائل گوئررو، پپه، روبن دیاز، نلسون سمدو، بروتو فرناندس، ویلیام کاروالیو، دانیلو پریرا، برناردو سیلوا، دیوگو ژوتا و کریستیانو رونالدو.

سرمربی: فرناندو سانتوس

دیگر دیدار این گروه بین دو تیم مجارستان و فرانسه با تساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید. فرانسه با ۴ امتیاز در رده اول گروه و آلمان و پرتغال با ۳ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. مجارستان نیز با یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرتغال فرانسه پرتغال تیم ملی فوتبال آلمان فرانسه کریستیانو رونالدو مانوئل نویر یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد در حالی که محمدامین حزباوی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت 19 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه البیت به مصاف الشمال و یاران امید ابراهیمی رفت تا یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی لیگ ستارگان قطر را انجام بدهد.

حسن الهیدوس در دقیقه 9 روی اشتباه عجیب در خط دفاعی الشمال گلزنی کرد که توانست نمایش هجومی خود را ادامه بدهد و در دقیقه 26 توسط گونزالو پلاتا گل دوم را به ثمر رساند و کار یاران امید ابراهیمی را سخت کند.

شاگردان پویا اسبقی در الشمال که سعی در جبران نتیجه داشتند، در دقیقه 36 با خطای امید ابراهیمی روی بوعلام خوخی و بازبینی ویدئویی که کارت قرمز را به همراه آورد، 10 نفره شدند تا ادامه بازی برای آنها مقابل یاران حزباوی سخت‌تر شود.

حزباوی که در 18 مسابقه از 20 بازی گذشته لیگ ستارگان قطر برای السد به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده بود، در دقیقه 52 هم موفق شد دروازه الشمال را باز کند، اما داور پس از وی‌ای‌آر در این صحنه، گل مدافع ایرانی را مردود کرد.

در دقیقه 74 هر دو تیم یک اخراجی دادند، اما یاران حزباوی بازهم موفق به گلزنی شدند و دو گل دیگر توسط اکرم عفیف و پائولو اوتاویو به ثمر رساندند تا این مسابقه را با برتری چهار بر صفر تمام کنند.

السد که پس از دو قهرمانی پیاپی در لیگ ستارگان قطر، سال گذشته نتوانسته بود این عنوان را تکرار کند و در رقابت با الدحیل عقب مانده بود، در حضور کامل حزباوی و کسب پیروزی 4 بر صفر مقابل الشمال، 49 امتیازی شد تا در فاصله یک هفته مانده به پایان فصل و پنج امتیاز بیشتر نسبت به الریان و الغرافه، قهرمانی خود در این رقابت‌ها را قطعی کند.

امین حزباوی نخستین لژیونر فوتبال ایران است که در فصل 24-2023 توانسته در لیگ برتر یک کشور به مقام قهرمانی می‌رسد و البته پیش از او علیرضا جهانبخش در جام حذفی هلند همراه با فاینورد صاحب جام شده و سعید عزت‌اللهی نیز در شباب الاهلی به قهرمانی در سوپر شیلد امارات و قطر رسیده بود.

دیگر خبرها

  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • گل سردار آزمون مانع شکست رم نشد
  • شکست رُم در شب گلزنی سردار
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • بازگشت سپاهان به رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال با پیروزی مقابل ملوان