Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@21:56:00 GMT

نشست کمیسون مشترک برجام فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۷۲۲

نشست کمیسون مشترک برجام فردا برگزار می‌شود

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین و مذاکره‌کننده ارشد این کشور در گفتگوهای احیای برجام از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام در روز یکشنبه (فردا) خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین که ریاست هیئت مذاکره‌کننده کشورش را در مذاکرات احیای برجام بر عهده دارد، شنبه شب در پیامی توئیتری اعلام کرد که نشست آتی کمیسیون مشترک برجام فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات ارشد روس در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر درباره ادامه گفتگوهای احیای برجام نوشت: «نشست رسمی آینده کمیسیون مشترک برجام روز یکشنبه 20 ژوئن [30 خرداد] برگزار خواهد شد. در این نشست درباره مسیر پیش رو در مراحل نهایی گفتگوهای وین تصمیم‌گیری می‌شود.»

دیپلمات‌های غربی: آمریکا حاضر به ارائه ضمانت درباره عدم خروج از برجام نیستظریف: آمریکا زیر برجام زد و حالا باید آن را درست کندگروسی: برای احیای برجام باید تا تشکیل دولت جدید ایران منتظر ماندروسیه: کیفیت توافق احیای برجام مهمتر از زمان دستیابی به آن استآغاز دور ششم مذاکرات احیای برجام در وینظهره‌وند: خروج آمریکا از برجام سبب ارتقای موقعیت ایران شد

انتهای پیام/.

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه برجام ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد اخبار روسیه برجام مشترک برجام احیای برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، خانم لووا-بلووا، دادآور حقوق کودکان روسیه این موضوع را امروز چهارشنبه، ۲۴ آوریل اعلام کرد.

مذاکرات در شهر دوحه انجام شد و توافق شد که ۲۹ کودک به اوکراین و ۱۹ کودک به روسیه نقل مکان کنند.

کد خبر 847034 برچسب‌ها قطر کودکان خبر ویژه روسیه - اوکراین

دیگر خبرها

  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • گروسی: ایران به دنبال دستیابی به سلاح هسته‌ای نیست
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • عکس/ سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • کنعانی: در برجام آمریکا زیر میز دیپلماسی زد نه ایران/ اقدام ایذایی در اصفهان اقدامی بی‌ارزش بود
  • گفت و شنود/ بعدش چی؟!