Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@20:11:42 GMT

اعلام نتایج نهایی انتخابات پس از رسیدگی به شکایات

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۷۶۹

اعلام نتایج نهایی انتخابات پس از رسیدگی به شکایات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نتایج نهایی انتخابات پس از فرصت قانونی رسیدگی به شکایات از سوی شورای نگهبان، اعلام می‌‎شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای، توضیحاتی درباره نتایج شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه کرد.

  براساس این گزارش، در اطلاعیه ستاد انتخابات کشور آمده است:   نتایج شمارش آراء انتخابات ریاست‌جمهوری، براساس صورتجلسات امضاء شده توسط مجریان و ناظران در شعب اخذ رأی و تجمیع آن در سراسر کشور از سوی وزارت کشور اعلام و پس از فرصت قانونی رسیدگی به شکایات از سوی شورای نگهبان، نتایج نهایی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  تعدادی از تعرفه‌های اخذ شده توسط رأی‌دهندگان، با توجه به تعدد صندوق‌های آراء، سهواً به صندوق‌های دیگر ریخته شده و تعدادی نیز توسط افراد از شعبه خارج شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه

منوچهر مخدومی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، آموزش و پرورش را از حیث نیروی انسانی، سرمایه بزرگ کشور دانست و با بیان اینکه هیچ ثروتی نمی‌تواند جایگزین نیروی انسانی شود، اظهار کرد: هفته معلم فرصت ارزشمندی برای ارج‌نهادن به سرمایه انسانی و توجه به ارزش واقعی معلمان است.

وی با اشاره به آغاز فرایند انتخاب معلمان نمونه در آموزش و پرورش، فعالیت استان کردستان در این زمینه را بر اساس دو روش سامانه‌ای و بررسی مستندات به صورت فیزیکی عنوان کرد و افزود: معلمان از طریق روش سامانه‌ای، و مدیران و عوامل کیفیت‌بخشی به صورت فیزیکی مستندات خود را در اختیار ستاد و کمیته‌های مرتبط با شناسایی معلمان نمونه قرار دادند.

مخدومی سیاست و تلاش استان را بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مبنی بر رویکرد اعتلای فرهنگ عمومی و تکریم مقام الگوسازی معلمان عنوان کرد و هدف کلی را شناسایی در سه سطح منطقه‌ای، استانی و کشوری دانست.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم کردستان تمامی معلمان شاغل در واحدهای آموزشی و پرورشی دولتی و غیردولتی در دوره‌های مختلف تحصیلی را مشمول این برنامه عنوان کرد و با اشاره به دیگر شرایط شرکت در این فرایند، گفت: پیش از عید نوروز ابلاغ اعضای ستاد استانی و شهرستان‌ها و مناطق صادر و جلسات آن به صورت مستمر برگزار شد.

وی نقش دانش آموزان و معلمان دیگر برای شناسایی معلمان نمونه را یکی از تغییرات مثبت در این زمینه عنوان کرد و اظهار داشت: در استان کردستان مشارکت مطلوبی از سوی مخاطبان صورت گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به سهمیه مناطق، استان‌ها و دوره‌های مختلف تحصیلی برای معرفی معلمان نمونه؛ از معرفی ۵ نفر از معلمان استان کردستان به مرحله نهایی خبر داد و گفت: در اوایل اردیبهشت‌ماه فرایند نهایی ارزیابی معلمان در سطح کشور انجام شده و معلمان نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

مخدومی در ارائه آمار دیگری از معرفی معلمان نمونه استان گفت: ۱۹ نفر از دوره ابتدایی، ۱۶ نفر از متوسطه اول، ۱۶ نفر از متوسطه دوم، ۵ نفر از عوامل کیفیت‌بخشی و ۱ نفر به عنوان مدیریار در سطح استانی برگزیده شده‌اند.

وی افزود: پس از مشخص شدن معلمان نمونه کشوری، معلمان نمونه استانی نیز معرفی خواهند شد.

مخدومی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با همراهی تمامی ارکان آموزش و پرورش و همچنین حمایت‌ها و مساعدت‌های استاندار و دیگر دستگاه‌های اجرایی، برنامه‌های متنوع هفته معلم به نحو مطلوب و با رویکرد متفاوت در کردستان برگزار شود.

کد خبر 6081684

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان کاهش نمی‌یابد
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم
  • کاهش نیافتن تعداد شعب انتخابات دور دوم در حوزه‌های خوزستان
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران