Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو با گلزنی مقابل آلمان تعداد گلهای ملی خود را به عدد 107 افزایش داد.

 اگرچه بازی اول تیم ملی پرتغال برابر مجارستان تا لحظات پایانی برای آنها بسیار دشوار پیش رفت اما تیم فرناندو سانتوس نهایتاً موفق شد با درخشش دقایق پایانی کریستیانو رونالدو و ثبت دو گل توسط این فوق ستاره به پیروزی 3-0 دست پیدا کند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی پرتغال امشب در دومین مسابقه خود در رقابت های یورو به مصاف آلمان رفته است. این تیم یواخیم لوو بود که کار را بهتر آغاز کرد و چندین حمله روی دروازه پرتغال ترتیب داد اما برخلاف جریان بازی آنها گل اول را دریافت کردند.

حرکت تیمی فوق العاده بازیکنان پرتغال باعث شد توپ درون محوطه جریمه به دیه گو ژوتا برسد؛ این بازیکن در حالی که می توانست خودش به توپ ضربه بزند فداکاری قابل توجهی انجام داد و در دهانه دروازه کریستیانو رونالدو را صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز موفق شد دروازه خالی آلمان را باز کند و تیمش را با یک گل پیش بیندازد.

کریستیانو رونالدو حالا در رقابتهای یورو سه گله شده و مهمتر این که او یک گام دیگر به رکورد علی دایی نزدیک تر شد. او حالا 107 گله است و تنها دو گل دیگر تا رسیدن به رکورد اسطوره فوتبال ایران فاصله دارد. او همچنین با به ثمر رساندن سه گل دیگر به تنهایی صاحب رکورد بیشترین گل زده در رقابت‌های ملی خواهد شد./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از maisfutebol، رینفورد کالابا که بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ در پرتغال حضور داشت و به عنوان نماینده ژیل ویسنته، اسپورتینگ و یونیائو دی لیریا حضور داشت، پس از یک تصادف شدید جاده‌ای در زامبیا در وضعیت بحرانی قرار دارد.   مطبوعات محلی ­ابتدا خبر مرگ وی را اعلام کردند، اما ­باشگاه تی پی مازمبه از جمهوری دموکراتیک کنگو که کالابا در ۱۳ سال گذشته نماینده آن بوده است در بیانیه دوم مدعی شدند وی زنده و در کما است. این فوتبالیست ۳۷ ساله بیش از ۱۰۰ بازی ملی برای زامبیا انجام داده است.

دیگر خبرها

  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • رکورد لونین در ال‌کلاسیکو خراب شد!
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال
  • رکورد تاریخی ال‌کلاسیکو در اختیار بازیکنی غیرمنتظره
  • حمله بلینگام به رکورد رونالدو در ال‌کلاسیکو
  • بازیکن سابق لیگ پرتغال و تیم ملی زامبیا در کما
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!