Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@17:34:55 GMT

هاورتز جوان‌ترین گلزن آلمان در تاریخ یورو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۷۹۰

هاورتز جوان‌ترین گلزن آلمان در تاریخ یورو شد

مهاجم جوان تیم ملی آلمان با گلزنی برابر پرتغال جوان‌ترین گلزن ژرمن ها در تاریخ یورو شد. به گزارش ایسنا و به نقل از ال‌موندو، در ادامه دیدارهای یورو ۲۰۲۰ در یکی از جذاب‌ترین و زیباترین بازیها دو تیم ملی آلمان و پرتغال در مونیخ برابر هم به میدان رفتند که آلمان ۴ بر ۲ برنده شد.

گل سوم آلمان توسط وینگر این تیم یعنی کای هاورتز به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاورتز در سن ۲۲ سال و ۸ روز گلزنی کرد و به جوانترین بازیکن آلمانی تبدیل شد که در مسابقات قهرمانی اروپا یورو گلزنی کرده است.

کاورتز که در فینال لیگ قهرمانان تک گل قهرمانی چلسی را به ثمر رساند، همچنین در ۱۶ بازی برای تیم ملی آلمان ۴ گل به ثمر رسانده و این مهاجم ۲۲ ساله نشان داده است که آینده درخشانی دارد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کای هاورتز تیم ملی فوتبال آلمان کای هاورتز یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این هفته‌ها بیش از هر زمانی به گلزنی عیسی آل‌کثیر به عنوان تنها مهاجم تخصصی خود نیاز مبرمی دارد.

آل‌کثیر مقابل ملوان یک گل سه امتیازی زد و کادرفنی پرسپولیس امیدوار است او به روند گلزنی خود ادامه بدهد. او که نیم فصل دوم به پرسپولیس برگشت، تابه‌حال ۴ گل در لیگ و حذفی به ثمر رسانده است.

پرسپولیس این هفته در یک بازی حساس باید در آبادان به مصاف صنعت نفت برود و عیسی آل‌کثیر، مهاجم جنوبی سرخ‌ها، مقابل تیم اسبق خود قرار می‌گیرد.

در صورت گلزنی این مهاجم احتمالا باید شاهد خوشحالی نکردن عیسی در آبادان به احترام هواداران تیم سابقش باشیم. او این روزها در تمرین با آمادگی خوبی ظاهر شده و در پی زدن پنجمین گل فصلش برای پرسپولیس است.

دیگر خبرها

  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • تصاویر ناب از گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • برابر با زلاتان و شوچنکو؛ کیلیان ام باپه دهمین گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شد
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!