Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار پرتغال و آلمان در دور دوم مرحله گروهی یورو 2020 با برتری 2-4 ژرمن ها به پایان رسید. به مرور چند نکته آماری از این دیدار می پردازیم:

کای هاورتس با 22 سال و 8 روز سن، جوانترین گلزن تاریخ آلمان در ادوار مختلف یورو لقب گرفت. پرتغال اولین تیم اروپایی در تاریخ تورنمنت های بزرگ (یورو و جام جهانی) لقب گرفت که در یک بازی، دو گل به خودی می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
یورو 2020 با 5 گل به خودی، از این نظر در ادوار مختلف تاریخ یورو رکورددار شد. این درحالی است که هنوز دور دوم گروهی تمام نشده و این رکورد کاملاً قابل ارتقا به نظر می رسد. کریستیانو رونالدو به رکورد میروسلاو کلوزه رسید؛ او و کلوزه با 19 گل در تورنمنت های بزرگ (یورو و جام جهانی) در بین بازیکنان اروپایی رکورددار هستند. پرتغال اولین مدافع عنوان قهرمانی یورو لقب گرفت که در یک بازی 4 گل دریافت می کند. در 67 بازی تاریخ پرتغال در تورنمنت های بزرگ (یورو و جام جهانی)، این تیم فقط در دو بازی 4 گل دریافت کرده است (مقابل آلمان در جام جهانی 2014 و بازهم مقابل آلمان در یورو 2020) رونالدو و په په برای بار شانزدهمین بار در یورو کنار یکدیگر به میدان رفتند و به رکورد اینیستا و فابرگاس رسیدند. آلمان هر 5 بازی اخیر خود مقابل پرتغال در تورنمنت های بزرگ را برده است. این بهترین رکورد آلمان مقابل یک رقیب مشخص است.

 

 

 

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تورنمنت های بزرگ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت

به گزارش "ورزش سه"، خبر غم‌انگیز دیگری برای فوتبال آلمان؛ برند هولزنباین، قهرمان جهان در سال 1974 و اسطوره باشگاه اینتراخت فرانکفورت، پس از تحمل یک دوره بیماری طولانی مدت درگذشت. بعد از درگذشت فرانتس بکن باوئر و آندریاس برمه، این خبر تلخ دیگری برای فوتبال آلمان بود.

قهرمان جهان در سال 1974 (40 بازی ملی، پنج گل) از زوال عقل شدید رنج می برد و به دلیل مشکلات سلامتی اش محدود شده بود.

همین چند هفته پیش، آندریاس برمه، گلزن برتر جام جهانی 1990 آلمان، در سن 63 سالگی درگذشت. در ژانویه، فرانتس بکن باوئر در سن 78 سالگی درگذشته بود.

در جریان پیروزی آلمان در جام جهانی در فینال مقابل هلند (2-1)، هولزنباین پنالتی هنوز بحث برانگیز را در برابر ویم یانسن گرفت که پل برایتنر آن را به گل تبدیل کرد و قبل از اینکه گرد مولر گل پیروزی را به ثمر رساند، بازی را 1-1 مساوی کرد.

دیگر خبرها

  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • تاریخ‌سازی مانوئل نویر؛ بیشترین کلین‌شیت در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • نوشاد عالمیان با دو شکست متوالی، از جام جهانی تنیس روی میز حذف شد!
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • حسین رضازاده هنوز طلایه‌دار طلایی‌هاست
  • یک قهرمان دیگر فوتبال آلمان درگذشت
  • تاریخ‌سازی لورکوزن؛ تیم‌های رکورددار طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست