Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:05:24 GMT

جشن بجنوردی ها برای رییس جمهوری منتخب

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۹۶۳

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن شکرانه حضور میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب حجت الاسلام "سید ابراهیم رییسی " به عنوان رییس جمهوری منتخب شنبه شب با حضور صدها نفر از مردم بجنورد از اقشار مختلف در میدان شهید با فراخوان ستاد مردمی رییس جمهوری منتخب در استان خراسان شمالی برگزار شد.

تعدادی زیادی از زنان و مردان بجنوردی به خصوص جوانان با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و عکس رییس جمهوری منتخب در این جشن حضور یافتند و سرود ملی کشورمان را به صورت دست جمعی قرائت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 



خودروهای عبوری در میدان شهید شهر بجنورد نیز با روشن کردن چراغ و نصب پرچم جمهوری اسلامی و عکس رییس جمهوری منتخب بر روی شیشه خودروهای خود مردم را در این جشن  همراهی کردند و به ابراز احساسات پرداختند.

تعدادی از جوانان موتور سوار بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان در میدان شهید این شهر دور افتخار زدند .

حضور هر ۹  عضو منتخب شورای اسلامی شهر بجنورد که بیشترشان از فهرست شورای وحدت نیروهای انقلاب از تشکل های حامی رییس جمهوری منتخب حجت الاسلام رییسی بودند از دیگر حواشی این جشن بود.

برخی از مردم و بازاریان به صورت خودجوش اقدام به توزیع شکلات و شیرینی در بین مردم کردند و به یکدیگر به خاطر تحقق حضور میلیونی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد و انتخاب رییس جمهوری منتخب تبریک می گفتند.

تعدادی از  علماء و آخوندهای اهل سنت به ویژه بانوان ترکمن که در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در بیانیه ای از نامزدی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری منتخب حمایت کرده بودند، نیز شرکت داشتند.

     



در این مراسم  حجت اسلام رضا احمدی فر رییس ستاد اقامه نماز خراسان شمالی در سخنانی ضمن تبریک دهه کرامت از مردم به خاطر لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور میلیونی در انتخابات قدردانی کرد.

در پایان این جشن مردمی تعدادی از جوانان خوش ذوق بجنورد به مناسبت ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) اقدام به نورافشانی در میدان شهید این شهر کردند که مورد اقبال جوانان به خصوص کودکانی شد که همراه با والدین خود در این جشن شرکت داشتند.

رعایت خودجوش پروتکل های بهداشتی از سوی شرکت کنندگان در این جشن نیز از دیگر جلوه های ویژه ای بود به طوری که اکثر حاضرین به دلیل شرایط ویژه استان از لحاظ ویروس کرونا و قرارگیری سه شهرستان بجنورد، اسفراین و شیروان در وضعیت نارنجی کرونایی ضمن استفاده از ماسک تا حد امکان فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کردند.

جشن مردمی بجنوردی ها برای رییس جمهوری منتخب در فضای باز برگزار شد و با وجود ازدحام جمعیت با حضور به موقع نیروهای راهنمایی و رانندگی  از ترافیک خودرویی خبری نبود و تردد به صورت روان در میدان شهید یکی از پرتردد ترین خیابان های شهر بجنورد جریان داشت.

 



تعدادی زیادی از خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب ، پایگاههای خبری و کانال های تلگرامی در این جشن سرگرم عکسبرداری و فیلمبرداری از این جشن بودند و  اکثر شرکت کنندگان نیز مردمی نیز با تلفن همراه عکسبرداری و فیلمبرداری کردند و برخی از آنها این فیلم ها را در فضای مجازی و صفحه و پیچ ایسنتاگرام خود برای سایر دوستانی که حضور نداشتند به اشتراک گذاشتند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایری به همراه میاندوره ای پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خردادماه برگزار شد و افزون بر ۲۸ میلیون نفر در این رویداد مهم سیاسی شرکت کردند و سید ابراهیم رییسی با ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار رای به عنوان رییس جمهور منتخب از بین چهار نامرد انتخابات ریاست جمهوری حایز اکثریت آراء شد و به مدت چهار سال سکان قوه اجرایی کشور را بر عهده گرفت.

 



 

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد خراسان شمالی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد خراسان شمالی انتخابات ۱۴۰۰ بجنورد خراسان شمالی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری رییس جمهوری منتخب میدان شهید خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی پیش از سخنرانی آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم سمنان در مسجد امام(ره) این شهر گفت: مشکلات استان سمنان از جمله کمبود آب در مناطق مختلف در شورای اداری استان با حضور رئیس‌جمهور مطرح و پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند احیای واحدهای راکد در استان سمنان، ادامه داد: تامین آب مورد نیاز صنایع در راستای احیای واحدهای راکد در مناطق مختلف این استان در برنامه است.

وی با اشاره به حضور پرشور شهروندان در آیین استقبال از رییس جمهور بیان کرد: مردم ولایت‌مدار استان سمنان در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات با حضور پرشور خود به دشمنان تودهنی می‌زنند.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: مردم استان هر جا که لازم باشد در پشتیانی و حمایت از نظام جمهوری اسلامی و در پاسخ به دشمنان در صحنه حضور دارند و رفع مشکلات وظیفه مسوولان در قبال این دلبستگی و پایندی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تاکید کرد: مسوولان در رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی
  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • عملیات وعده صادق معادلات سیاسی و نظامی را تغییر داد