Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:00:27 GMT

زوج جذاب خط حمله پرسپولیس در دیدار با تراکتور

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۸۹۹۸۱

زوج جذاب خط حمله پرسپولیس در دیدار با تراکتور

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشاد فرجی به دلیل محرومیت انضباطی و وحید امیری و کمال کامیابی نیا به علت مصدومیت غایبان قطعی پرسپولیس در این بازی خواهند بود.

به غیر از این بازیکنان شهریار مغانلو مهاجم بلند قامت پرسپولیس که مدتی مصدوم بود به شرایط بازی رسیده ولی آمادگی بازی کردن به صورت کامل را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو یحیی روی این بازیکن ریسک نخواهد کرد و شهریار دیدار مقابل تراکتور را از روی نیمکت آغاز می‌کند. خیلی‌ها فکر می‌کردند با توجه به این موضوع و همچنین درخشش عبدی در دیدار با ذوب آهن، یحیی گل محمدی مهاجم جوان تیمش را از ابتدا بازی خواهد داد و عبدی بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی تیمش برمی‌گردد.

اما آنطور که از تمرینات سرخ پوشان طی روزهای گذشته خبر رسیده یحیی قصد دارد از عیسی آل کثیر و امید عالیشاه به عنوان زوج خط حمله تیمش در دیدار سوپرجام استفاده کند. امید در این فصل در پست‌های مختلفی بازی کرده و انصافا هم جزو خوب‌های پرسپولیس بود. آل کثیر هم بعد از اتمام محرومیتش نمایش‌های خوبی در لیگ قهرمانان آسیا و چند دیدار لیگ داشت و در دربی هم تک گل پیروزی بخش تیمش را مقابل حریف سنتی به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی اخبار پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائم‌شهر امروز با غایبان پرشماری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تراکتور تبریز میزبانی می‌کند که محمود قائدرحمتی به علت آسیب‌دیدگی و محمدرضا آزادی به‌خاطر محرومیت از جمله آنها هستند، اما علاوه بر آنها در خط دفاعی نیز سه بازیکن ازجمله سید محمداحسان حسینی حضور ندارد.

سید محمداحسان حسینی که پس از تجربه بازی در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد راهی آلومینیوم اراک شد و در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوست، یکی از 5 غایب تیمش در جدال با تراکتور است.

این مدافع چپ پا که در فصل جاری لیگ برتر 17 بازی و در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب نساجی مازندران داشته، به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش در مسابقه امروز مقابل تراکتور است.

احسان حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان هم به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این مصدومیت در بازی امروز برابر تراکتور هم همراه او بوده و دور از لیست است.

دیگر خبرها

  • سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس
  • استقلال در اندیشه پایین کشیدن پرسپولیس/ تراکتور پس از تغییرات
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • غایب بزرگ تراکتور کم نمی‌گذارد(عکس)
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)