Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام علی اکبر بسطامی، نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در پیامی به شرح زیر از حضور حماسی مردم در انتخابات 1400 تقدیر و تشکر کرد و به رئیس جمهور منتخب و اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستا تبریک گفت. 

حضور شورانگیز، عزتمند و سراسر غرورآفرین ملت آگاه و متمدن ایران اسلامی در انتخابات 1400 نشان از وجود درک بالا و بینش عمیق مردم سرافراز نسبت به شرایط و موقعیت کنونی کشور را می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

خداوند متعال را به خاطر وجود این ملت که با هوشمندی و دوراندیشی بازهم به ندای رهبر فرزانه لبیک گفتند، سپاسگزاریم. 

بی تردید؛ مردم با بصیرت ایران، علیرغم تحمل همه مشکلات اقتصادی و همچنین با وجود تمام تبلیغات سوء و تلاش دشمنان برای دلسرد نمودن آنان برای عدم حضور در پای صندوق های رای، بار دیگر در دفاع از جمهوریت و پشتیبانی از نظام مردم سالار دینی، به صحنه آمدند و با شرکت بالا در انتخابات، تجلی‌بخش وحدت ملی در مقطع حساس کنونی شدند.

 اینجانب ضمن تبریک و شادباش پیروزی شکوهمند مردم به عنوان صاحبان اصلی این نظام و انتخاب «آیت الله سیدابراهیم رئیسی» به عنوان کاندیدای اصلاح و سیزدهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، بیش از پیش به آینده روشن و پرفروغ ایران مقتدر و آباد،  امید بسته ایم. 
انتظار داریم دولت محرومان،  بسط عدالت در همه عرصههای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را به منصه ظهور رساند. 

همچنین به عنوان خادم مردم استان ایلام در خانه ملت؛ به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تبریک عرض می نمایم. 

امید داریم اعضای محترم شوراها به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان های محلی، نقش تاثیرگذار خود را در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم شریف ساکن در شهرها و روستاها، توسعه و تقویت مدیریت شهری و ارتقاء شهروند محوری را به نحو مطلوب به مرحله اجرا رسانند.
 در پایان لازم می دانم به رسم قدرشناسی و اکرام، از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌های اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، رسانه‌های گروهی‌، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی که با همکاری و همراهی در برگزاری این انتخابات تلاش و کوشش خود را به کار بستند تا سلامت و صیانت از آراء مردم، به بهترین نحو مطلوب شکل گیرد، سپاسگزارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی منطقه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۸۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی غروب پنج شنبه پیش از سخنرانی سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم به میزبانی استادیوم تختی شاهرود ضمن بیان اینکه توسعه روستاها، رفع مشکلات محیط زیست و تکمیل طرح فاضلاب شهری از مطالبات شاهرودی‌ها است، ابراز داشت: مردم این شهرستان انتظار دارند تا در حوزه محیط زیست دست اندازی به طبیعت کم‌، فاضلاب شهری تکمیل و روستاهای محروم از رکود خارج شوند.

وی ضمن بیان اینکه چالش‌های بسیاری در حوزه محیط زیست برای شاهرود وجود دارد، افزود: از دولت رئیسی انتظار می‌رود به این مطالبه مردمی پاسخ مناسب دهد.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه تلاش دولت برای ارائه خدمات بیشتر به مردم ساکن در مناطق محروم خوب اما ناکافی است، ابراز داشت: در بسیاری از روستاها این خدمات دولت به چشم دیده نمی‌شود و انتظار می‌رود در این سفر رفع این موضوعات در دستور کار قرار گیرد.

امینی ضمن بیان اینکه ظرفیت‌های خوب اقتصادی در روستاها وجود دارد اما به دلیل نبود زیرساخت‌های لازم مغفول ماندند، افزود: توسعه و توجه به ایجاد این زیر ساخت‌ها روستاها را از بن بست رهایی خواهد بخشید و آنها به مدار تولید و اقتصاد باز می‌گرداند.

وی بابیان اینکه بخش بی ارجمند از ظرفیت‌های اقتصادی کشور بی بهره است، بیان کرد: یکی از مطالبات مردم شاهرود توجه به رفع محرومیت در روستاهای خارتوران این شهرستان است.

امام جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه طرح تکمیل فاضلاب شهری سال‌ها که مسکوت مانده است، تصریح کرد: یکی از خواسته‌های مردم، عزم جدی برای پایان بخشیدن به این طرح است.

وی ضمن بیان اینکه حفر چاه برای تأمین نیاز آب راه حل راهگشایی برای دراز مدت نیست و مشکلات بعدی را به همراه خواهد داشت، افزود: استفاده از ظرفیت تصفیه فاضلاب شهری برای جبران بخشی این مشکل برای صنعت راهی که دولت سیزدهم باید پیگیری کنند.

کد خبر 6082113

دیگر خبرها

  • (ویدئو) همتی: مردم همچنان در انتظار وعده برقراری گشت ارشاد مدیران هستند
  • ببینید | کنایه عبدالناصر همتی به رئیسی با انتشار این ویدیو: مردم همچنان در انتظار چنین دولت کارآمدی هستند
  • حفظ محیط زیست و تکمیل فاضلاب شهری مطالبه مهم شاهرودی‌ها از دولت
  • انتظار مردم از دولت ، کار جهادی و انقلابی است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • مطالبه بسطامی‌ها از دولت؛ تامین آب پایدار تا ثبت جهانی آثار تاریخی
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش