Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:38:26 GMT

یورو 2020|سانتوس: پیروزی آلمان عادلانه بود/بد دفاع کردیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۰۱۰

یورو 2020|سانتوس: پیروزی آلمان عادلانه بود/بد دفاع کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال پرتغال مدافع عنوان قهرمانی در مسابقات یورو 2020 به مصاف آلمان رفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

سانتوس سرمربی پرتغال بعد از باخت در نشست خبری بعد از بازی، گفت: آلمان یکی از بهترین تیم های دنیاست. اما معتقدیم می توان آلمان را شکست داد. در این بازی آغاز خوبی داشتیم و موفق شدیم گل اول را بزنیم اما از یک نقطه دوبار دروازه ما باز شد تا بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع آلمان در نیمه اول به پایا برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نیمه دوم وارد زمین شدیم تا جبران کنیم اما دوباره از روی دو اشتباه دو گل دریافت کردیم. می توانم بگویم پیروزی آلمان در این بازی نتیجه عالادنه ای بود.

سرمربی پرتغال ادامه داد: در حالت کلی ما در این بازی در دفاع بسیار بد عمل کردیم. الان وقت آن است که اشتباهات خود را اصلاح کنیم. می خواهیم در بازی با فرانسه برنده شویم و به همین خاطر همه بازیکنانم را به آرامش دعوت می کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یورو 2020 پرتغال سانتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در رختکن بارسا لقبی جالب برای اسکار هرناندز، برادر ژاوی، پیدا کرده‌اند. دستیار ژاوی به دلیل ریش، عینک و حرکاتش شباهت زیادی به یورگن کلوپ دارد و به همین دلیل به او لقب اسکار کلوپ را داده‌اند.

در ابتدا نام مستعار کلوپ بیش از هر چیز دیگری شبیه یک حکایت خنده دار به نظر می رسید، اما کم کم نام اسکار هرناندز با مربی آلمانی عجین شد، آن هم بیشتر به دلیل نتایج در زمین تا شباهت ظاهری اش با سرمربی لیورپول. 

با پیروزی این شنبه در کادیز، برادر ژاوی هشتمین بازی خود را روی نیمکت با پیروزی پشت سر گذاشت. رکوردی که فقط در دسترس مربیان بزرگ تاریخ بارسلوناست. رکورد او کاملاً باورنکردنی است: هشت بازی، هشت برد، 19 گل زده و 3 گل خورده.

همه چیز از یک بازی دوستانه در جریان تور تابستانی دو سال پیش شروع شد، زمانی که ژاوی مجبور شد به دلیل مشکل ویزا در اسپانیا بماند و دیرتر راهی آمریکا شود. این وضعیت اسکار را مجبور کرد تا در پیروزی قاطع (0-6) مقابل اینتر میامی مربی اول بارسا شود.

اولین بازی رسمی او برابر والنسیا در نوکمپ بود، 1-0 با گل رافینیا. بارسا نیم ساعت را نیز به دلیل اخراج آرائوخو ده نفره بازی کرد. سپس پیروزی های 2-0 برابر کادیز، 4-3 برابر ویارئال، 1-0 مقابل مایورکا، 3-0 مقابل اتلتیکو، 1-0 برابر لاس پالماس و بازی دیشب برابر کادیز(1-0) با حضور اسکار به عنوان سرمربی به دست آمدند. در تمام این بازی ها ژاوی محروم بود.

اسکار در بازی روز اول در ختافه نیز مجبور شد به دلیل اخراج برادرش در دقیقه 70، نقش مربی اول را بر عهده بگیرد، اما او فقط 20 دقیقه روی نیمکت بود و منصفانه نیست این بازی را با نام او بنویسیم.

احتمالا بازی دیشب آخرین حضور اسکار به عنوان سرمربی بارسا بود چرا که ژاوی از فصل بعد دیگر مربی بارسا نیست.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • تکنیک استثنایی و ناب زین الدین زیدان مقابل پرتغال در یورو 2000 (نوستالژی) / فیلم
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • اخراج سانتوس: مربی قهرمان اروپا در ترکیه دوام نیاورد
  • اخراج سانتوس: دشمن رونالدو در ترکیه هم دوام نیاورد
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • فرناندو سانتوس از بشیکتاش اخراج شد
  • رسمی؛ فرناندو سانتوس از هدایت بشیکتاش برکنار شد