Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:10:50 GMT

مصطفوی: شرایط مالی در استقلال خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۰۳۳

مصطفوی: شرایط مالی در استقلال خوب نیست

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صالح مصطفوی مربی  تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان گفت :متاسفانه اخباری که از باشگاه استقلال بیرون درز پیدا می کند به هیچ عنوان خوشایند نیست و این باشگاه در بدترین شرایط قرار دارد و شمارش تک تک اتفاقات بد ساعت ها زمان می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط مالی در استقلال بد است. تنها حدود ۳۰ میلیون تومان در حساب باشگاه پول موجود است.

او افزود: میلیچ ماه ها است که از باشگاه دریافتی نداشته و حتی پول برگشت به تهران را از جیب خود پرداخت کرده که باشگاه پول آن را عودت نداده است. متاسفانه هزینه "ام آر آی" میلیچ را دوستان خارج از باشگاه پرداخت کردند. باشگاه استقلال نتوانست هزینه های هتل میلیچ را بپردازد و این بازیکن با جا به جایی به هتل دیگری رفته و کمبود استراحت او باعث شده در تمرینات دچار مصدومیت شود.

مربی استقلال بیان کرد: شیخ دیاباته با خانواده‌اش در ترکیه گرفتار شد و باشگاه به هر دلیلی نتوانست روادید این بازیکن را بگیرد تا او به تمرین اضافه شود. من نمی دانم چطور برای بازیکن بلیت خریداری می کنیم، اما روادید او را نمی توانیم دریافت کنیم و برایم عجیب است. دیاباته یک ماه پیش برای ما بازی کرده پس بنابراین می توانستند دیاباته را به همان روش قبلی به تهران بازگردانند.

او افزود: ما برای داشتن زمین تمرین مناسب و سالن بدنسازی با مشکل رو به رو هستیم. بازیکنانمان را به دلیل شرایط مالی در اختیار نداریم. مسئولان تیم بسیار بی توجه به این موضوع هستند.

مصطفوی گفت: متاسفانه مدیریت به ما و بازیکنان پاسخگو نیستند و به بازیکنان وعده های پوچ می دهند. متاسفانه باشگاه استقلال، "باشگاه سر راهی" شده است. متولی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس یک وزارتخانه است. ما نیم فصل یک بازیکن از پدیده می خواستیم بگیریم که نشد، اما یک تیمی که دوست ما است و نه رقیب توانست از پرتغال و قطر بازیکن بگیرد. مدیریت از راس اشتباه است. وقتی یک رئیس مجمع و پدر دارید باید به هر دو تیم برسد نه فقط یک تیم، این موضوع جای تاسف دارد. وقتی حامی مالی به شلنگ های آبیاری زمین تمرین رحم نمی کند من چه بگویم؟ مدیریتی که در استقلال حضور دارد این تیم را رها کرده و بازیکنان،کادر فنی،کادر پزشکی و کادر تدارکاتی رها شدند و هیچ گونه کمکی و جمله امید بخشی نمی گویند. رسما اعلام می کنند که تا آخر فصل هیچ پولی نداریم. ما بازیکنانی داریم که مطالبات ۷۵ درصدی دارند.

مصطفوی بیان کرد :هواداران بدانند این تیم از جانب مدیریت رها شده و هزینه های هتل را نمی دانیم که تامین می شود یا خیر.

بیشتر بخوانید

ته مانده حساب استقلال خرج پرونده استراماچونی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر فوتبال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم

به گزارش ورزش سه، خسرو حیدری از اهمیت فوتبال پایه و دوران حضور نسل طلایی استقلال در فوتبال پایه این باشگاه صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد که برنامه ریزی بیشتری در این موضوع صورت بگیرد.

خسرو حیدری درباره پیشنهاداتش برای مدیریت در فوتبال پایه گفت: زمان آجرلو از من خواستند که آکادمی باشگاه استقلال را بگیرم اما قبول نکردم، با شرایطی که می‌دانستم از آکادمی و مشکلاتی که وجود داشت از ایشان قبول نکردم که مدیر آکادمی شوم، در چند سال اخیر این پیشنهاد به من داده شد، حتی آقای اولیایی به من گفتند که دبیرستان فوتبال با برنامه و هدفمند ایجاد شود که آکادمی به معنای واقعی آکادمی شود، وقتی که بودجه مشخصی نباشد مشکلات زیادی ایجاد می‌شود، واقعا حیف است که آکادمی استقلال و پرسپولیس بازیکن به فوتبال معرفی نمی‌کند.

حیدری درباره رویکرد تیم‌های فوتبال پایه ایران گفت: تیم سپاهان با بودجه مشخص روی تیم های پایه کار می‌کند، استقلال تیم پایه‌اش قهرمان می‌شود اما بازیکنانش جدا می‌شوند، پنج شش بازیکن آکادمی استقلال با بزرگسالان کار می‌کردند که ساپینتو گفت اگر بمانم آنها را به تیم اضافه می‌کنم اما آخر فصل همه آنها از تیم پایه استقلال جدا شدند و خیلی راحت رفتند، هیچکس هیچ قراردادی با آنها نبست، حتی به مدیریت وقت گفتم با آنها قرارداد ببندند اما آنها حتی برای سرمربی تیم بزرگسالان هم برنامه ای نداشتند!

حیدری درباره تیم جوانانان استقلال که ستاره های زیادی به فوتبال ایران معرفی کرد گفت: سه چهار بازیکن مطرح شدند اما تعدادی از آنها بالا نیامدند، من، مجتبی جباری،آندو و وحید طالبلو که در تیم جوانان و امید‌ها بود بازیکنانی بودیم که به سطح بالا رسیدیم، تیم ما قهرمان شد و در تمام رده‌های تیم های ملی پایه بازی کردم، اختلاف سطح تیم ما با بقیه تیم‌ها خیلی اختلاف داشت، مجتبی جباری به شکلی بازی‌ می‌کرد که به او ‌می‌گفتند کامپیوتر، یک شکلی بازی ‌می‌کرد که می‌توانم بگویم یکی از بهترین هایی بود که کنار او بازی می‌کردم!

حیدری در واکنش به اینکه در آن زمان پولی هم دریافت می‌کرده است گفت: هیچ دریافتی وجود نداشت، یادم می‌آید که قهرمان شدیم 10 هزار تومان به ما پاداش دادند.

دیگر خبرها

  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • پرسپولیس و استقلال بعد از واگذاری چه تغییری خواهند کرد؟ | گام تازه برای برتری در مسابقات
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • ماشاریپوف از ایران فرار کرد!
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • آرمان بنفشی برای نجات ۴ نفر گرفتار در چاه قربانی شد
  • پایان دوران کابوس‌وار استقلال و پرسپولیس