Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@10:29:54 GMT

دو مرد طلایی کشتی فرنگی ایران در جام وهبی امره

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۰۵۷

مسابقات رده بندی پنج وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام وهبی امره ترکیه عصر امروز در شهر استانبول برگزار شد که سجاد عباس پور و محمدرضا مختاری در اوزان 55 و 72 کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن 55 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد، میثم دلخانی و امین کاویانی نژاد نیز در اوزان 63 و 72 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 55 کیلوگرم رقابت ها به صورت دوره ای و در دو گروه 3 نفره برگزار شد که سجاد عباس پور در دور اول ودرینکوف از روسیه را مغلوب کرد و با توجه به حاضر نشدن رجب از ترکیه، در دیدار دوم نیز پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. پویا دادمرز نیز مقابل  گریگوروف از بلغارستان و کلیچ از ترکیه به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. دو کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند و راهی فینال شدند. عباس پور در دیدار فینال با نتیجه 3 بر 3 به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت. دادمرز نیز صاحب مدال نقره شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم سلیمان اف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل مهمت جکر از ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. دلخانی در دیدار رده بندی مقابل دیگر حریف ترک به برتری دست یافت و صاحب مدال برنز شد. محمد نوربخش دیگر نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف آسخات محمدعلی اف از قزاقستان به پیروزی رسید اما در کشتی دوم با نتیجه 10 بر 9 مغلوب حریف ترک خود شد و با توجه به شکست این حریف، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست اوزیل از کشور ترکیه را مغلوب کرد. در همین وزن امین کاویانی نژاد مقابل دیمیتروف از بلغارستان به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در دور بعد به مصاف هم رفتند که مختاری با نتیجه 2 بر یک مقابل کاویانی نژاد به پیروزی دست یافت و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر حریفی از کشور روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مختاری در دیدار پایانی با نتیجه 8 بر صفر مورات داق از کشور ترکیه  را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت. کاویانی نژاد نیز با توجه به حاضر نشدن حریفش در گروه شانس مجدد به دیدار رده بندی رفت و در این دیدار نیز با نتیجه 5 بر 3 از سد حریف روس خود گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 82 کیلوگرم در پایین جدول محمد ناقوسی در دور اول مقابل یونس اف از روسیه شکست خورد و با توجه به  حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت اما در این دیدار نیز با نتیجه 3 بر یک به حریف ترکیه ای باخت و پنجم شد. رسول گرمسیری نیز در دور نخست کشتی گیری از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم مغلوب امره کوش از ترکیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل حریف روس، گرمسیری از دور رقابت ها کنار رفت.

در مسابقات پنج وزن دوم نیز حسین اسدی در وزن 67 کیلوگرم و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و مهرداد مردانی در وزن 60 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن دوم فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی کشتی فرنگی وهبی امره میثم دلخانی مدال طلا انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی مرحله نیمه نهایی دیدار رده بندی کاویانی نژاد دیدار فینال صاحب مدال راه یافت دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست فرنگی کاران برای اردوی تیم ملی؛ محسن‌نژاد دعوت نشد

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۵ لغایت ۲۴ فروردین ماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم های ملی کشتی برگزار می‌شود.

طرفداری | اسامی نفرات دعوت‌شده تیم ملی کشتی که می‌بایست ساعت 15 روز 15 فروردین ماه در محل اردو حضور داشته باشند، اعلام شده است.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این اسامی به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: پویا دادمرز (خوزستان) و مهدی احدی (گیلان)
60 کیلوگرم: امیررضا ده‌بزرگی (فارس) و مهدی جواهری (قم)
63 کیلوگرم: ایمان محمدی (خوزستان) و میثم دلخانی (فارس)
67 کیلوگرم: محمدرضا گرایی (فارس) و سعید اسماعیلی (خوزستان)
72 کیلوگرم: محمدرضا رستمی (فارس) و دانیال سهرابی (خوزستان)
77 کیلوگرم: امین کاویانی‌نژاد (خوزستان) و امیر عبدی (قم)
82 کیلوگرم: رسول گرمسری (خوزستان) و محمد ناقوسی (خوزستان)
87 کیلوگرم: علیرضا مهمدی (خوزستان) و ناصر علیزاده (مازندران)
97 کیلوگرم: محمدهادی ساروی (مازندران) و علی عابدی درزی (مازندران)
130 کیلوگرم: امین میرزازاده (خوزستان) و فردین هدایتی (مازندران)

سرمربی: حسن رنگرز
مربیان: طالب نعمت‌پور، حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی و فرزاد ایمانعلی‌زاده
ماساژور: جمال حق‌پناه
مربی بدنساز: بهمن میرزایی
سرپرست: امید شایگان

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین ماه و مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 27 و 28 فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • آغاز اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان از ۱۰ فروردین
  • رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • حسن رنگرز: ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • ۴ طلای المپیک را می‌خواهم
  • اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز 15 فروردین ماه در تهران برگزار می شود
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از ۱۵ فروردین
  • لیست فرنگی کاران برای اردوی تیم ملی؛ محسن‌نژاد دعوت نشد