Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از کسب اولین پیروزی‌اش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ با غلبه بر پرتغال در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی ابراز خرسندی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پیروزی 4 بر 2 تیم ملی آلمان برابر پرتغال در دومین دور از بازی‌های گروه F یورو 2020، یواخیم لو سرمربی ژرمن‌ها نفس راحتی کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در دور نخست مغلوب فرانسوی‌ها شده بود، حالا با 3 امتیاز در رده دوم جدول گروه F قرار دارد و در مردانش در آخرین بازی‌شان در مرحله گروهی نیز به مصاف آسان‌ترین تیم گروه یعنی مجارستان خواهند رفت.

یواخیم لو که به سبب باخت یک بر صفر آلمان مقابل فرانسه در دور نخست به شدت تحت فشار قرار داشت، پس از غلبه بر پرتغال گفت: طی چند روز اخیر ما به بازیکنان‌مان نکاتی را گوشزد کردیم. بعد از بازی‌مان برابر فرانسه، هنوز به دنبال ایجاد تعادل در ترکیب تیم‌ بودیم و می‌دانستیم که لازم است عملکرد بهتر از آن بازی ارائه کنیم. همین اتفاق هم رخ داد و بازیکنان ما جنگنده ظاهر شدند و قدرت روانی‌شان را نشان دادند. ما مقابل پرتغال که واقعاً تیم سرسختی بود، حملات فراوانی داشتیم.

لو افزود: در مجموع من فکر می‌کنم که این پیروزی با رویکردی که بازیکنان‌مان در این مسابقه داشتند حق ما بود. از ابتدای بازی حرکات ترکیبی پرسرعتی را ترتیب دادیم و در جناحین هم کیمیش و گوسنز حرکات پا به توپ خوبی داشتند. در بازی قبلی برابر فرانسه خیلی چیزها مطابق میل ما پیش نرفت اما در این بازی بهتر توانستیم برنامه بازی‌مان را پیاده کنیم. می‌دانم که تیم‌مان هنوز صد درصد کامل و بی‌عیب و نقص نیست. روی گل اول اگر خط دفاعی‌‌مان را بهتر پوشش داده بودیم هم دروازه‌مان باز نمی‌شد. با اینکه می‌دانستیم پرتغال چشم به ضدحملات خواهد دوخت باز هم در آن صحنه غافلگیر شدیم. چنین بازی‌هایی همیشه برای مربیان یک نبرد روانی است. ما این بازی را بردیم اما هنوز بازی‌های دیگری داریم که آسان‌تر از این بازی نخواهند بود.

یورو 2020| آلمان با تحقیر پرتغال به جمع مدعیان بازگشت/ رونالدو به 2 قدمی دایی رسید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یواخیم لوو یورو 2020 تیم ملی آلمان ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد یواخیم لوو یورو 2020 تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!

دیشب در مسابقاتی پرهیجان گرجستان با شکست یونان و لهستان با پیروزی مقابل ولز در ضربات پنالتی و اوکراین با برد ۲-۱ مقابل ایسلند فهرست ۲۴ تیمی یورو ۲۰۲۴ را تکمیل کردند.

با برگزاری این سه دیدار از مرحله پلی آف جام ملت‌های اروپا، اکنون وضعیت تمامی گروه‌های یورو ۲۰۲۴ مشخص شده و در فاصله ۷۹ روز تا آغاز مسابقات، ۲۴ تیم حاضر در این تورنمنت خودشان را برای این مسابقات آماده خواهند کرد.

اکنون لیست گروه‌های یورو ۲۰۲۴ به شرح زیر است:
گروه A: آلمان، اسکاتلند، مجارستان و سوئیس
گروه B: اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی
گروه C: اسلوونی، دانمارک، صربستان و انگلیس
گروه D: لهستان، هلند، اتریش و فرانسه
گروه E: بلژیک، اسلواکی، رومانی و اوکراین
گروه F: ترکیه، گرجستان، پرتغال و جمهوری چک

این تورنمنت در آلمان برگزار می‌شود و آلیانز آرنا، ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ، جمعه ۲۵ خرداد میزبان بازی افتتاحیه است. در این بازی آلمان با اسکاتلند بازی خواهد کرد.

مسابقات یورو ۲۰۲۴ یک ماه ادامه خواهد داشت و فینال آن روز ۲۵ تیر ماه در ورزشگاه المپیک برلین برگزار می‌شود.

این نخستین میزبانی آلمان بعد از اتحاد است و پیش از این آلمان غربی در سال ۱۹۸۸ میزبان جام ملت‌های اروپا بوده است.

 

 

منیع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • شوخی با ورزشکاران؛ 27 مارس 2024
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • ۲۴ تیم یورو ۲۰۲۴ شناخته شدند!
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • لهستان به یورو 2024 صعود کرد
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • اوکراین به یورو 2024 صعود کرد
  • کاپیتان سابق آلمان: فرانسه مدعی اصلی یورو است