Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:10:09 GMT

لوو: روحیه بزرگی از خودمان به نمایش گذاشتیم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۱۳۴

لوو: روحیه بزرگی از خودمان به نمایش گذاشتیم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد شاگردانش مقابل پرتغال تمجید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که شروع ناامیدکننده ای در رقابت‌های یورو داشت و در مسابقه اول خود از فرانسه شکست خورد امروز موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرتغال را با نتیجه 4-2 شکست دهد تا امید زیادی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، در پایان بازی گفت: "ما طی روزهای گذشته در مورد چند چیز صحبت کردیم. بعد از بازی برابر فرانسه هنوز به دنبال تعادل بودیم و می‌دانستیم که برای داشتن شانس مجبور به پیروزی در این مسابقه هستیم. ما مبارزه کردیم و روحیه بزرگی از خود نشان دادیم. ما حملات بسیار خوبی در برابر یک حریف واقعاً قوی داشتیم."

 

 

 

 

توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان، نیز بعد از پیروزی مقابل پرتغال گفت: "ما به شدت به این سه امتیاز نیاز داشتیم و سرنوشت را در دستان خودمان قرار دادیم. اما ما نباید تمرکز را از دست بدهیم. مجارستان چیزی برای از دست دادن ندارد و باید خیلی مراقب باشیم.

 

در بسیاری از جنبه های بازی امروز عملکرد خوبی داشتیم اما در برخی مسائل هنوز هم باید بهبود پیدا کنیم. امشب برخی حملات ما واقعاً قدرتمندانه بود."

 

 

 

 

کای هاورتز، هافبک تیم ملی آلمان، نیز گفت: "به نظر من بازی مقابل فرانسه نیز بد نبود و ما فوتبال خوبی انجام دادیم. اما امروز شانس های بیشتری داشتیم و  حملات متعددی انجام دادیم. امشب می توانیم خوشحال باشیم اما یک بازی بزرگ دیگر پیش روی ماست و باید همین گونه ادامه دهیم."

 

 

تیم ملی آلمان یوواخیم لوو توماس مولر یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یوواخیم لوو توماس مولر یورو 2020 تیم ملی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران این هفته در شرایطی که شانس بزرگی برای کسب پیروزی در دربی تهران داشت با تساوی مقابل پیکان به کار پایان داد.

مهدی گودرزی هافبک جوان هوادار درباره این بازی و تساوی در آن گفت: بازی هیجان انگیزی بود که با رد و بدل شدن گل‌های زیاد تماشاگرپسند هم شد. با این حال یک حسرت بزرگ برای ما بهمراه داشت و از کسب پیروزی بازماندیم. بعد از دو گلی که به ثمر رساندیم ضمن اینکه شانس زدن گل های بعدی را داشتیم، می‌توانستیم کار را با برد به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: این بازی تمام شده است و دیگر به آن فکر ‌نمی‌کنیم. زیر نظر آقای شجاعی هر روز به عملکرد بهتر و کسب نتیجه تمرکز داریم و خودمان را مهیای بازی بعدی خواهیم کرد. این هفته در جام حذفی بازی داریم. می‌خواهیم اتفاقات خوبی برای خودمان شکل دهیم و چرا به رسیدن به مراحل بعدی فکر نکنیم. رقبای سرسختی در این جام حضور دارند اما ما هم هدف خودمان را دنبال خواهیم کرد.

گودرزی درباره بازی با مس سونگون در جام حذفی گفت: حریف علیرغم حضور در لیگ دسته اول اما مطمئنا با انگیزه زیادی در این جدال حاضر خواهد شد. کار آنها در لیگ یک تمام شده و طبیعی است که به فکر موفقیت در جام حذفی باشند. باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و می‌خواهیم از این مرحله عبور کنیم و یک گام دیگر به هدف مان نزدیک تر شویم.

هافبک جوان هوادار درباره بحث پنجره زمستانی و پیگیری پرسپولیس برای حضورش در این تیم نیز گفت: این بحث برای من تمام شده است. اکنون عضوی از هوادار تهران هستم و به قراردادی که دارم کاملا متعهد هستم و می‌خواهم زیر نظر آقای شجاعی که مربی صاحب سبکی است و در دوران بازی نیز شرایط فوق العاده‌ای داشته، پیشرفت کنم. بحث انتقال برایم همان موقع و بعد از پایان پنجره بسته شد و اکنون در هوادار به دنبال موفقیت هستم و فرصت بیشتری برای پیشرفت دارم.

دیگر خبرها

  • شمسایی:به شکلی می جنگیم که شرمنده خودمان نباشیم
  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • گودرزی: هیجان نقل و انتقالات برایم همان موقع تمام شد
  • حسن زاده: بحرین غافلگیرمان کرد / کار را سخت کردیم
  • واکنش آنچلوتی به انتقاد‌ها به بازی برابر سیتی در آستانه الکلاسیکو
  • کاپیتان تیم ملی: خودمان بازی را سخت کردیم