Web Analytics Made Easy - Statcounter

عارف خدرلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای شهر گوگتپه مهاباد "حسن نوری زاده" با ۴۲۸ رای، سمیه محمدی آذرپور با ۳۶۵ رای، رحمت امینی با ۳۳۴ رای، محمد مهتری با ۳۲۹ رای و امید رسولی سبزی با ۲۷۱ رای موفق به کسب رتبه های اول تا پنجم و عضو اصلی شورای این شهر شدند.

وی ادامه داد: فتاح خالدی نیا با ۲۴۵ رای، عبدالرحیم برین با ۱۹۵ رای و هوشنگ نورخت با ۱۴۰ رای ماخوذه اعضای علی البدل این شهر را تشکیل می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه مهاباد اظهار داشت: همچنین اسامی پنج عضو اصلی شهر خلیفان هم به ترتیب امیر سامعی با ۲۲۶ رای، رحمن آزده با ۱۶۵ رای، قاسم افسون با ۱۶۴ رای، مرتضی گنجعلی با ۱۵۸ رای و یونس آذرم با ۱۵۷ رای نفرات معرفی شده هستند.

خدرلو اضافه کرد: محمد معظمی با ۱۴۷ رای، ایوب شیخی با ۱۴۷ رای هیمن احمدیان با ۱۱۰ رای اعضای علی البدل ششمین دوره انتخابات شورای شهر بخش خلیفان هستند.

به گزارش ایرنا، در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی ۸۲۴ نامزد با یکدیگر به رقابت کردند که از این تعداد ۶۷۶ نفر در مناطق روستایی و ۱۴۸ نفر نیز در شهرهای مهاباد، خلیفان و گوگ تپه بودند.

۱۷۰ هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری بودند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ مهاباد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آذربایجان غربی مشارکت انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدهادی طباطبایی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران و در خصوص جزئیات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان افزود: ۲ نفر که حائز بیشترین آرا مردم در شهرهای مشهد و کلات بودند روز ۲۱ اردیبهشت‌ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا سهمیه پنجم این حوزه انتخابیه برای ورود به مجلس شورای اسلامی مشخص شود.

وی بیان کرد: از ۱۳ اردیبهشت‌ماه تبلیغات دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی شروع خواهد شد که در این زمینه مناظرات و تبلیغات شخصی افراد در حال ضبط است.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: افرادی که در فاصله بین اسفند و اردیبهشت‌ماه به سن رای دادن رسیده‌اند و فقط افرادی که در این حوزه انتخابیه در دور قبل رای داده باشند و یا اصلا رای نداده باشند می‌توانند رای بدهند.

وی گفت: با توجه به بررسی انجام شده از شعب اخذ رای، تعدادی از شعب که با استقبال کمتری روبرو بود را ادغام کردیم لذا برای شهر مشهد هزارو ۲۰ شعبه و برای کلات تعداد ۴۴ شعب اخذ رای تدارک دیده شده که در حال آماده شدن است.

طباطبایی افزود: در این دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۸ هزار عوامل اجرایی که آموزش آن‌ها شروع شده است، به فرآیند برگزاری انتخابات کمک خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898681

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • بادامچیان: نمایندگان هفتم خرداد مشخص می‌کنند که رئیس مجلس کیست
  • جلسه تندروها برای حذف قالیباف از ریاست مجلس دوازدهم/چه کسانی میدان‌دار شده‌اند؟
  • توسعه خدمات، ظرفیت ها و توانمندیهای هلال احمربا مشارکت منتخبان مردم در مجلس
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود