Web Analytics Made Easy - Statcounter

میوه ها و سبزیجات سرشار از انواع ویتامین ها و مواد مغذی دیگر است که لازم است حتما در رژیم غذایی گنجانده شود. اما به طور معمول به سرعت پیر و چروکیده می شود.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا؛ ما در اینجا قصد داریم روش هایی را به شما معرفی کنیم که با آنها می توانید برای مدت طولانی تری میوه ها و سبزیجات را تازه نگهداری کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما نیز از ترفندی آگاه هستید آن را با ما در میان بگذارید.

متخصصان تغذیه پیشنهاد می کنند که روزانه یک یا دو تیکه میوه مصرف کنید. اما متاسفانه میوه ها زود خراب می شوند. نگداری میوه در یخچال یک راه حل خوب برای تازه نگه داشتن میوه است اما این کار باعث از دست رفتن طعم میوه می شود.

برای تازه نگهداشتن میوه هیچگاه ان را به صورت خیس و مرطوب درون یخچال قرار ندهید. موقع خوردن میوه می توانید آن را کم شسته و باقی آن را به صورت خشک درون یخچال قرار دهید.

اگر میزان زیادی سیب خریداری کرده اید و می خواهید آن را بیشتر از یک هفته در خانه نگهداری کنید بهترین راه پیچیدن آنها در دستمال کاغذی و قرار دادنشان در جای میوه یخچال است.

روش دیگر تازه نگهداشتن میوه برای مدت طولانی تر شستن آن با سرکه و نمک است. پس از خرید میوه آن را در سینک قرار داده و سپس یک لیوان سرکه و سپس یک قاشق چایخوری نمک به آن اضافه کنید.

سرکه موم و سایر آلودگی های روی پوست میوه را از بین برده و همچنین از ایجاد کپک جلوگیری می کند. به علاوه نمک باعث از بین رفتن حشرات کوچک می شود و میوه را پاکیزه می کند.

برای تمیز شدن خوب میوه ها، اجازه دهید حداقل برای ده دقیقه در ترکیب آب و نمک خیس خورده، سپس آبکشی کرده و با دستمال کاغذی به خوبی خشک کنید. با این روش میوه ها برای مدتی بسیار طولانی تر سالم و تازه باقی می مانند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: میوه ها تازگی میوه میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، به شدت از برنامه ریزی مسئولات فوتبال انگلیس ناراضی است. او بعد از پیروزی مقابل چلسی در بازی نیمه نهایی جام حذفی روز شنبه، صراحتا گفت نمی داند چطور بازیکنانش توانسته اند دوام بیاورند. پپ از فاصله اندک بین بازی با رئال و و سپس چلسی ناراحت بود و انتظار داشت بازی تیمش به روز یکشنبه موکول می شد.

سیتی که به دنبال چهارمین عنوان قهرمانی متوالی خود در لیگ است، با یک بازی کمتر و 71 امتیاز در رده سوم قرار دارد و با دو امتیاز کمتر از آرسنال و لیورپول، پنجشنبه باید برابر برایتون قرار بگیرد.

سیتی، تنها تیم از چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی است که در وسط هفته بازی می کند. آنها روز شنبه در نیمه نهایی با نتیجه 1-0 مقابل چلسی پیروز شدند و ارلینگ هالند، بهترین گلزن تیم، به دلیل خستگی غایب بود.

گواردیولا درباره بازیکنانش گفت: «به بازیکنانم دو روز استراحت می دهم تا در خانه با خانواده خود بمانند. آنها دو روز در یخچال خواهند ماند تا بعد از یک هفته شلوغ خنک شوند. گفتم سعی کنید استراحت کنید و اصلا به فوتبال فکر نکنید. دو روز برای آماده شدن برای برایتون و سپس بازی ناتینگهام فارست (یکشنبه). این تقویم دیگر برای ما اصلا چیز عجیبی نیست.»

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • یورو رکورد زد
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • خواص میوه خشک برای کودکان
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • قیمت یک جرعه آب خنک در تهران قدیم
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!