Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:20:29 GMT

برگزاری ۸۸۸ برنامه «دهه کرامت» در گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۲۰۷

برگزاری ۸۸۸ برنامه «دهه کرامت» در گلستان

صابر کشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با گرامیداشت دهه کرامت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به نیابت از هشتمین امام شیعیان امام رضا (ع) تعداد ۸۸۸ برنامه در ایام بافضیلت دهه کرامت در سطح استان گلستان برگزار می‌شود.

وی از حضور خدام رضوی در 29 خرداد ماه جاری در گلستان خبر داد و تصریح کرد: خدام‌رضوی تا پایان چهارم تیرماه در استان گلستان حضور خواهند داشت و مردم از برکت حضور این عزیزان در سطح استان بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر چهادهمین «جشن زیر سایه خورشید» در استان گلستان از آغاز برگزاری برنامه‌های «دهه کرامت» در گلستان خبر داد و افزود: برنامه‌های «دهه کرامت» از هفته گذشته در سطح استان گلستان آغاز شده است و آیین اهتزاز پرچم رضوی را در شهرستان گرگان برگزار شد.

کشیری با اشاره به اینکه دو کاروان با حضور روحانی خادم در گلستان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری مراسم‌های دهه کرامت یک کاروان در شرق استان گلستان و یک کاروان در غرب استان گلستان حضور خواهند داشت و دو تیم نیز کارهای ضدعفونی را برعهده دارند.

* «جشن شکوفه‌های نور» در امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار می‌شود

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری تمامی مراسم‌هایی که در دهه کرامت برگزار می‌شود پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت خواهد شد، ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های ما در «دهه کرامت» می‌توان به اجرای کاروان شادی به صورت خیابانی اشاره کرد همچنین تجلیل از خانواده‌های شهدا، تجلیل از کادر درمان و دیدار با خانواده‌های ایتام حسینی اشاره کرد.

دبیر چهاردهمین «جشن زیر سایه خورشید» در استان گلستان از برگزاری «جشن شکوفه‌های نور» در گرگان خبر داد و اظهار کرد: جشن «شکوفه‌های نور» ویژه دختران در امامزاده عبدالله شهرستان گرگان برگزار می‌شود.

کشیری ابراز کرد: از دیگر برنامه‌های آستان قدس‌رضوی می‌توان به «محفل شعر رضوی» با حضور خدام رضوی، غبارروبی امامزادگان استان گلستان، «رواق رضوی» در پارک‌شهر گرگان و برگزاری مسابقات در فضای مجازی اشاره کرد.

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: 888 برنامه دهه کرامت برگزار می شود استان گلستان دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال نشسته که به عنوان نخستین تیم ایران برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب سهمیه کرد، به منظور آماده سازی بهتر حضور در این رویداد و تکرار عنوان قهرمانی، متقاضی برگزاری دیدارهای دوستانه است.

تیم ملی والیبال نشسته دعوت نامه هایی از برزیل و آلمان به منظور برگزاری اردوی مشترک و دیدار تدارکایت دریافت کرده است. این تیم همچنین متقاضی دعوت از برزیلی ها برای دیدار با آنها در تهران است. ضمن اینکه قزاقستان هم برای سفر به ایران و پیگیری تمرین مشترک با تیم ملی والیبال نشسته ابراز تمایل کرده است.

هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال بر این اساس، درخواست خود برای دیدار تدارکاتی را مطرح کرده است.

در همین راستا قرار است به زودی نشست سه جانبه با حضور مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان و انجمن والیبال نشسته برگزار شود تا در مورد ضمن بررسی برنامه های پیشنهادی، جمع بندی لازم در مورد آنها صورت پذیرد. قرار است این نشست هفته آینده برگزار شود.

تیم ملی والیبال نشسته این روزها در چهارمین مرحله اردوی آماده سازی برای حضور در بازی های پارالمپیک است.

بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۷ شهریور آغاز می شود و تا ۱۸ شهریور ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6085089

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اجرای ۲۸۵ عنوان برنامه در دهه کرامت در استان
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته