Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@13:32:13 GMT

شادی معنادار و مشترک انریکه و موراتا (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۰۲۸۰

شادی معنادار و مشترک انریکه و موراتا (عکس)

مهاجم تیم ملی اسپانیا پاسخ اعتماد سرمربی تیم را با گلزنی در بازی امشب داد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اسپانیا در بازی اول خود در یورو 2020 با نتیجه بدون گل مقابل سوئد متوقف شد؛ آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی ها در این دیدار بارها در موقعیت های مناسب گلزنی قرار گرفت اما نتوانست دروازه حریف را باز کند. در چنین شرایطی بود که انتقادات از او به اوج رسید و بسیاری از هواداران اسپانیا معتقد بودند که انریکه نباید در بازی حساس با لهستان موراتا را در ترکیب اصلی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

واکنش انریکه به این انتقادات اما جالب بود؛ او روز گذشته با حمایت کامل از مهاجم تیمش گفت: "آلوارو موراتا فردا در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت و من به او گفتم به کارت ادامه بده. فردا موراتا و 10 بازیکن دیگر در ترکیب قرار خواهند داشت و بگذارید هواداران اگر ناراضی هستند سوت زده و هو بکنند."

 

 

انریکه امشب به وعده خود عمل کرد و موراتا را در ترکیب اصلی قرار داد؛ در پاسخ به اعتماد سرمربی تیم، موراتا امشب موفق شد در دقیقه 26 پاس جرارد مورنو را در دهانه دروازه به گل تبدیل کند؛ گلی که ابتدا داور آن را مردود اعلام کرد اما پس از بررسی صحنه و به کمک VAR صحیح تشخیص داده شد تا مهاجم اسپانیایی ها با به ثمر رساندن آن از زیر فشارهایی که طی روزهای اخیر به او وارد شده بود، رهایی یابد.

 

آلوارو موراتا بعد از باز کردن دروازه لهستان در حالی که به شدت خوشحال بود به سمت انریکه رفته و او را به آغوش کشید تا ضمن تشکر از اعتماد سرمربی تیم، شادی گل اش را با او تقسیم کند.

تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا آلوارو موراتا آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میهمان دورتموند بود و با نتیجه 4-2 شکست خورد تا از این رقابت‌ها کنار بروند.

اتلتیکو درحالی از چمپیونزلیگ کنار رفت که در بازی رفت به میزبانی ورزشگاه متروپولیتانو با نتیجه 2-1 برنده شده بود.

دیه‌گو سیمئونه پس از بازی درمورد ارزیابی این بازی گفت:"در هر دو بازی موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم. ناگفته نماند در بازی رفت، می‌توانستیم بیشتر هم گل بزنیم. در این بازی اولین موقعیت بسیار مهم را موراتا داشت. در نیمه دوم، تیم خیلی خوب شروع کرد، حریف موقعیت‌هایی داشت، برای ما یک موقعیت توسط آنخل کوره‌آ شکل گرفت. مانند ما خلق موقعیت نکردند اما پرقدرت بودند. 4 گل زده شد. نمی‌توانستیم قدرت آن‌ها را داشته باشیم که اگر داشتیم 6-4 بازی را می‌بردیم. در بازی اول توانستیم با برتری بیشتری پیروز شویم. و این بار اگر الهه شانس به سمت ما می‌آمد، نتیجه متفاوت می‌شد."

چرا موراتا تعویض شد؟

من به دنبال کاری بودم که آنخل کوره‌آ در نیمه دوم انجام داد(اشاره به گلزنی این بازیکن.)

بازی در دقایق پایانی؟

ما نتوانستیم موقعیت‌هایی را که قبلا ایجاد کرده بودیم، ایجاد کنیم.

چرا این اتلتیکو شبیه به اتلتیکوی 2016 نبود؟

توضیح واضح است. ما در خط دفاع و حمله قدرت نداشتیم.

پیامی برای هواداران؟

وقتی آن‌ها به سختی سفر می‌کنند تا در کنار تیم باشند، حرف زیادی برای گفتن نیست، ما توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم اما در نهایت دورتموند تیم برتر بود و باید به آن‌ها تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • سروش و خدابنده‌لو بالاخره کنار هم!
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • انتقاد گوندوعان از آرائوخو: گل‌خوردن بهتر از این است که اخراج شوید و تیم را به کشتن دهید
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • سیمئونه: الهه شانس با ما بود صعود می‌کردیم!
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم