Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال پس از باخت مردانش برابر آلمان در دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ به برتری حریف اذعان کرد.

به گزارش تسنیم، فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال پس از باخت 4 بر 2 امشب (شنبه) تیمش برابر آلمان در شب نهم رقابت‌های یورو 2020، به خبرنگاران گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و سازماندهی خوبی هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال حمله و ایجاد ارتباط میان خطوط‌مان بودیم. از ضدحملات هم به خوبی بهره بردیم چون می‌دانستیم که آلمان در ضدحملات آسیب‌پذیر است. با این حال آلمان تیم برتر میدان بود، البته ما هم دست‌و‌پا بسته نبودیم. روی یک ضدحمله موقعیتی خوبی داشتیم که اگر آن را به گل تبدیل کرده بودیم شاید جریان بازی به گونه‌ای دیگر پیش می‌رفت.

سانتوس افزود: بین دو نیمه سعی کردیم وضعیت را تغییر دهیم اما تا به خودمان آمدیم گل‌های سوم و چهارم را هم خوردیم. با این اتفاق شیرازه تیم ما از هم پاشید، اگرچه تلاش ما برای جبران گل‌های خورده ادامه داشت. اختلاف را به دو گل کاهش دادیم و یک توپ‌مان هم به تیر دروازه خورد. آلمان هم البته موقعیت‌های داشت. در مجموع من فکر می‌کنم که پیروزی حق آلمان بود.

***

یواخیم لو: قدرت روانی‌مان را نشان دادیم/ پرتغال تیم سرسختی بود

یواخیم لو که به سبب باخت یک بر صفر آلمان مقابل فرانسه در دور نخست به شدت تحت فشار قرار داشت، پس از غلبه بر پرتغال گفت: طی چند روز اخیر ما به بازیکنان‌مان نکاتی را گوشزد کردیم. بعد از بازی‌مان برابر فرانسه، هنوز به دنبال ایجاد تعادل در ترکیب تیم‌ بودیم و می‌دانستیم که لازم است عملکرد بهتر از آن بازی ارائه کنیم. همین اتفاق هم رخ داد و بازیکنان ما جنگنده ظاهر شدند و قدرت روانی‌شان را نشان دادند. ما مقابل پرتغال که واقعاً تیم سرسختی بود، حملات فراوانی داشتیم.

لو افزود: در مجموع من فکر می‌کنم که این پیروزی با رویکردی که بازیکنان‌مان در این مسابقه داشتند حق ما بود. از ابتدای بازی حرکات ترکیبی پرسرعتی را ترتیب دادیم و در جناحین هم کیمیش و گوسنز حرکات پا به توپ خوبی داشتند. در بازی قبلی برابر فرانسه خیلی چیزها مطابق میل ما پیش نرفت اما در این بازی بهتر توانستیم برنامه بازی‌مان را پیاده کنیم. می‌دانم که تیم‌مان هنوز صد درصد کامل و بی‌عیب و نقص نیست. روی گل اول اگر خط دفاعی‌‌مان را بهتر پوشش داده بودیم هم دروازه‌مان باز نمی‌شد. با اینکه می‌دانستیم پرتغال چشم به ضدحملات خواهد دوخت باز هم در آن صحنه غافلگیر شدیم. چنین بازی‌هایی همیشه برای مربیان یک نبرد روانی است. ما این بازی را بردیم اما هنوز بازی‌های دیگری داریم که آسان‌تر از این بازی نخواهند بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در دومین بازی دور گروهی خود به مصاف تیم قدرتمند آلمان رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

در این دیدارها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شده و بازی را به سود خود پایان برساند تا با حساب دو بر صفر صعود خود را از گروهD مسجل کرده و بازی آخر خود مقابل بلژیک را تشریفاتی کند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در گروه D برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۲:۳۰ ظهر به وقت تهران در بلگراد به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی ايران مقابل آلمان
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • فردین یوسفی: نگاه نکردم، فقط گل زدم!
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • علی اصغر حسن زاده: باشخصیت بودیم و به پیروزی رسیدیم
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی
  • جایگاه طارمی در پورتو حفظ شد
  • طارمی جایگاهش در ترکیب اصلی پورتو را حفظ می‌کند